En Ar

مراسم تجليل از بازنشستگان دانشگاه برگزار گرديد

صبح امروز در فضايي صميمانه هيأت رئيسه دانشگاه ميزبان اساتيد و کارکنان بازنشسته دانشگاه بود و ياد و خاطره سالهاي گذشته زنده گرديد.

  به گزارش روابط عمومي، مراسم تجليل از اساتيد و کارکنان بازنشسته دانشگاه، با حضور دکتر علي اکبري، رئيس دانشگاه، دکتر ملابهرامي، معاون پشتيباني و منابع انساني، دکتر شيرخاني، معاون فرهنگي و اجتماعي، آقاي خوراني حيدري، مدير امور اداري و پشتيباني و جمعي از اساتيد و کارکنان بازنشسته، صبح امروز در محل سالن فرزانگان برگزار گرديد.

در اين مراسم دکتر علي اکبري، رئيس دانشگاه، با خوش آمدگويي به اساتيد و کارکنان بازنشسته حاضر در اين مراسم، ياد و خاطره حماسه هاي دفاع مقدس را گرامي داشت و با تسليت ايام محرم و  شهادت جمعي از هوطنان عزيزمان در حادثه تروريستي 31 شهريور اهواز، علت تأخير در انجام برگزاري اين مراسم را مأموريت هاي اداري مختلف اعضاي هيأت رئيسه عنوان کرد و با بيان اينکه نيروي انساني ارزشمندترين سرمايه يک سازمان است و در اين راستا اساتيد و کارکنان بازنشسته دانشگاه که داراي تجربه گران سنگ کاري هستند، از ارزشمندترين سرمايه هاي دانشگاه ايلام مي باشند و برگزاري اين مراسم نمونه اي از قدرداني هميشگي دانشگاه ايلام از اين عزيزان است.

  رئيس دانشگاه با تأکيد بر توسعه همه جانبه دانشگاه تصريح کرد: اهتمام ما بر اين خواهد بود که آهنگ توسعه دانشگاه ادامه يابد و تحت تأثير شرايط مختلف دچار کندي نشود و براي همين نيازمند کمک، همراهي و پيشنهادات بازنشستکان عزيز دانشگاه مي باشيم.

 در اين مراسم دکتر ملابهرامي، معاون پشتيباني و منابع انساني دانشگاه، با بيان اينکه بخش زيادي از مطالبات بازنشسته ها پرداخت شده، بر ادامه اين روند تأکيد کرد و بر هر گونه همکاري با اين عزيزان در امور مختلف تأکيد کرد.

 

 

 

مراسم تجليل از بازنشستگان دانشگاه برگزار گرديد مراسم تجليل از بازنشستگان دانشگاه برگزار گرديد مراسم تجليل از بازنشستگان دانشگاه برگزار گرديد مراسم تجليل از بازنشستگان دانشگاه برگزار گرديد مراسم تجليل از بازنشستگان دانشگاه برگزار گرديد مراسم تجليل از بازنشستگان دانشگاه برگزار گرديد مراسم تجليل از بازنشستگان دانشگاه برگزار گرديد مراسم تجليل از بازنشستگان دانشگاه برگزار گرديد مراسم تجليل از بازنشستگان دانشگاه برگزار گرديد
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها