En Ar

سخنراني آيت اله دکتر احمد بهشتي در دانشگاه

     به گزارش خبرنگار روابط عمومي،  سخنراني و  نشست  علمي آيت اله دکتر احمد بهشتي  استاد تمام دانشگاه تهران و عضو مجلس خبرگان رهبري با حضور اساتيد و دانشجويان دانشکده الهيات و معارف اسلامي دانشگاه ايلام و مراکز آموزش عالي استان برگزار گرديد.

آيت اله دکتر احمد بهشتي، عضو مجلس خبرگان رهبري با ابراز خرسندي از حضور در استان ايلام و دانشگاه ايلام و تبريک ايام مبارک دهه فجر و سالروز پيروزي انقلاب اسلامي اظهار داشت: بنا به تأکيد قرآن کريم  حکومت هايي که به ظلم و جور بپردازند، مورد غضب قرار مي گيرند و طبق سنت خداوند از بين مي روند و سقوط حکومت پهلوي و استقرار نظام مقدس جمهور اسلامي را در اين راستا بايد ارزيابي کرد. حکومت پهلوي، اسلام و  باورهاي  اسلامي را کنار زد و به جاي آن فرهنگ تهي غربگرا را حاکم کرد. دکتر بهشتي  افزود:  در زمينه سياست خارجه حکومت پهلوي  به عنوان تبعه و برده آمريکا سرمايه هاي مادي و معنوي ايران را خرج کرد و براي همين تمام مردم ايران از حکومت ناراضي شدند و از نهضت اسلامي به رهبري امام خميني (ره)حمايت کردند که جمع بين سه عنصر رهبري الهي امام (ره)، حمايت مردمي و الطاف الهي سرانجام در 22 بهمن سال 57 به پيروزي انقلاب اسلامي منجر شد.

استاد تمام دانشگاه تهران افزود: حوزه هاي مختلف علوم اسلامي، داراي زمينه هاي متنوع و گسترده اي براي تحقيق است و دانشجويان بايد با نيازسنجي جامعه اسلامي،  موضوعات جديد و متنوع را انتخاب نموده و تحقيق نمايند، تا حکومت اسلامي  بتواند با استفاده از نتايج اين تحقيقات، اهداف خود را پيش ببرد.

آيت اله دکتر احمد بهشتي بيان داشت: نکته مهم ديگر در جامعه اسلامي فضاي سايبري است که دانشجويان و  اساتيد بايد در اين حوزه،  حضور گسترده اي به هم رسانند تا بتوانيم علاوه بر اينکه در برابر تهديدها مقاومت  نماييم ،  علاوه بر آن فرصت هاي تازه اي را خلق نموده و در جهت تحقق اهداف خود از اين حوزه استفاده نمائيم.

سخنراني آيت اله دکتر احمد بهشتي در دانشگاه سخنراني آيت اله دکتر احمد بهشتي در دانشگاه سخنراني آيت اله دکتر احمد بهشتي در دانشگاه سخنراني آيت اله دکتر احمد بهشتي در دانشگاه سخنراني آيت اله دکتر احمد بهشتي در دانشگاه سخنراني آيت اله دکتر احمد بهشتي در دانشگاه سخنراني آيت اله دکتر احمد بهشتي در دانشگاه
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها