En Ar

اختصاص دوازده ميليارد تومان از طرف معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري براي تکميل پروژه مجتمع نوآوري و فناوري دانشگاه

دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه عنوان کرد: معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري مبلغ دوازده ميليارد تومان اعتبار براي تکميل پروژه مجتمع نوآوري و فناوري دانشگاه ايلام اختصاص داد، که ان‌شاء الله تا بهمن ماه به بهره‌برداري مي‌رسد.

   به گزارش روابط عمومي، بيست و هفتمين جلسه شوراي دانشگاه با حضور دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه و رئيس شورا، معاونين و ديگر اعضاء صبح روز يک‌شنبه 1399/06/23 در محل سالن فرزانگان برگزار گرديد.

در اين جلسه دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه با اشاره به برگزاري برنامه‌هاي مختلف در سطح دانشگاه در چند ماه اخير، بيان کرد: خوشبختانه دانشگاه ايلام  آزمون‌‌هاي سراسري، کارشناسي ارشد و دکتري را با موفقيت، امنيت کامل و رعايت دقيق پروتکل‌هاي بهداشتي و بدون هيچ‌گونه حاشيه‌اي برگزار کرد، که علاوه بر رضايتمندي داوطلبان و مقامات اجرايي استان، مورد رضايت و تقدير وزير علوم و مسؤولين سازمان سنجش هم قرار گرفت.

رئيس دانشگاه برگزاري ترم تابستانه سال جاري بصورت مجازي را يک دستاورد مهم عنوان کرد و گفت: ترم تابستانه با حضور 641  دانشجو در قالب 47 کد درسي  با کيفيت خوب، براي اولين بار  به صورت مجازي برگزار گرديد.

دکتر  علي‌اکبري بازديد دکتر ستاري معاون علمي و فناوري رئيس جمهور از دانشگاه در ماه جاري را رخدادي مهم عنوان کرد و گفت: با کمال خرسندي تلاش همکاران اينجانب نتيجه داد و دکتر ستاري در اين بازديد، ضمن افتتاح مجتمع گلخانه‌هاي تحقيقاتي و مرکز نوآوري و فناوري، از روند توسعه دانشگاه ايلام ابراز رضايت نمود و در نهايت با اختصاص  12 ميليارد تومان کمک مالي براي راه‌اندازي مجتمع  نوآوري و فناوري دانشگاه موافقت نمود، که مراحل اداري آن در حال انجام است و ان شاء الله تا بهمن ماه سال جاري به بهره‌برداري خواهد رسيد.

رئيس دانشگاه در ادامه بازسازي و نوسازي دو خوابگاه دانشجويي  را از رخدادهاي مثبت ديگر عنوان کرد و بيان داشت: عليرغم محدوديت‌هاي مالي و با رايزني و پي گيري در سطح وزارت علوم و صندوق رفاه دانشجويان، سال گذشته دو سراي دانشجويي شهيد مطهري و شهيد ورمزيار و امسال هم دو سراي شهيد اختيارزاده و دانش بازسازي و نوسازي گرديدند که اتفاقي مهم در حوزه دانشجويي مي‌باشد.

در ادامه اين جلسه، اعضاي شورا به بحث و تبادل نظر در زمينه روند بازگشايي دانشگاه در سال جديد تحصيلي پرداختند، که بعد از جمع‌بندي نظرات مقرر شد؛ تصميات شورا در قالب يک اطلاعيه منتشر گردد.

 

اختصاص دوازده ميليارد  تومان از طرف معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري براي تکميل پروژه مجتمع نوآوري و فناوري دانشگاه اختصاص دوازده ميليارد  تومان از طرف معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري براي تکميل پروژه مجتمع نوآوري و فناوري دانشگاه اختصاص دوازده ميليارد  تومان از طرف معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري براي تکميل پروژه مجتمع نوآوري و فناوري دانشگاه اختصاص دوازده ميليارد  تومان از طرف معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري براي تکميل پروژه مجتمع نوآوري و فناوري دانشگاه اختصاص دوازده ميليارد  تومان از طرف معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري براي تکميل پروژه مجتمع نوآوري و فناوري دانشگاه
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها