En Ar

اولين رويداد ايده شو در دانشکده فني و مهندسي برگزار شد

در تاريخ 26/09/97 رأس ساعت 9 صبح و درسومين روز از هفته پژوهش در آمفي زنده ياد مهندس ثابتي دانشکده فني و مهندسي دانشگاه ايلام اولين رويداد ايده شو با همکاري پارک علم و فناوري، مرکز رشد و مرکز آپاي دانشگاه برگزار شد.  در اين رويدا که با استقبال دانشجويان مواجه شد 33 ايده در حوزهاي مهندسي برق، کامپيوتر، فناوري اطلاعات، معماري، مکانيک و کشاورزي به رقابت با هم پرداختند.

در ابتداي اين مراسم دکتر مسعود صيدي رياست دانشکده فني و مهندسي ضمن خوش امد گويي به حضار هدف از برگزاري اين رويداد را تقويت قدرت ايده پردازي و افزايش توان اشتغال پذيري دانشجويان اعلام کرد. در ادامه جناب آقاي پرفسور علي اکبري رياست محترم دانشگاه به ايراد سخنراني پرداخت و اعلام نمودند که رفتن به سمت دانشگاهي با فضاي علمي پرنشاط ، خط مشي مديريت کنوني دانشگاه است و تمام تلاش مديريت در راستاي تحقق دانشگاه کارآفرين مي باشد. سپس دکترمحمد تنهايي از طرف مرکز آپاي دانشگاه نحوه برگزاري و داوري ايده ها را براي شرکت کنندگان تشريح کرد.

شايان ذکر است که تعداد ايده هاي ثبت شده در سايت ايده شو، 47 ايده بوده که پس از پالايش اوليه، 33 ايده به مرحله ارايه راه يافتند. اين 33 ايده در دو مرحله داوري به رقابت با هم پرداختند و رويداد از ساعت 9 تا 14 بعد از ظهر به طول انجاميد و در اختتاميه سه ايده برتر معرفي و به هر ايده يک جايزه يک ميليون توماني اهدا شد.

ايده پرداز

عنوان ايده

شعيب بهروزي

گمياب

سيده زهره حسيني

ديوارهاي تعاملي

پوريا کيهاني

توليد انرژي الکتريکي از امواج الکترومغناطيس

 
 اولين رويداد ايده شو در دانشکده فني و مهندسي برگزار شد  اولين رويداد ايده شو در دانشکده فني و مهندسي برگزار شد  اولين رويداد ايده شو در دانشکده فني و مهندسي برگزار شد  اولين رويداد ايده شو در دانشکده فني و مهندسي برگزار شد  اولين رويداد ايده شو در دانشکده فني و مهندسي برگزار شد  اولين رويداد ايده شو در دانشکده فني و مهندسي برگزار شد  اولين رويداد ايده شو در دانشکده فني و مهندسي برگزار شد  اولين رويداد ايده شو در دانشکده فني و مهندسي برگزار شد  اولين رويداد ايده شو در دانشکده فني و مهندسي برگزار شد  اولين رويداد ايده شو در دانشکده فني و مهندسي برگزار شد  اولين رويداد ايده شو در دانشکده فني و مهندسي برگزار شد
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها