En Ar

برگزاري آزمون سراسري 1399 شهرستان دهلران در آموزشکده

آزمون سراسري 1399 شهرستان دهلران در آموزشکده فني مهندسي و کشاورزي دهلران با تعداد کل 1259 داوطلب در چهار نوبت از صبح روز چهارشنبه مورخ 99/05/29 تا شنبه مورخ 99/06/01، به ترتيب گروه هنر با تعداد 63 نفر، گروه علوم انساني و رياضي با تعداد 384 نفر، گروه علوم تجربي با تعداد 669 نفر و گروه زبان هاي خارجي با تعداد 143 نفر، بر اساس مصوبات سازمان سنجش کشور و حفظ پروتکل هاي بهداشتي و با همکاري ادارات و دستگاه هاي اجرايي و دانشگاه هاي شهرستان با موفقيت برگزار گرديد.

در راستاي حفظ پروتکل هاي بهداشتي در شرايط نامساعد شيوع ويروس کرونا، سالن هاي آموزشکده  قبل و بعد از برگزاري آزمون هر نوبت با استفاده از آب ژاول ضد عفوني گرديد. فاصله اجتماعي بين داوطلبين قبل، حين و بعد از برگزاري آزمون رعايت گرديد. پرسنل محترم مرکز بهداشت شهرستان در همه نوبت هاي آزمون در آموزشکده حضور داشته و علاوه بر ضدعفوني دستان داوطلبين توصيه هاي لازم را ارائه نمودند.

از همه ادارات و دستگاه هاي اجرايي و دانشگاه هاي شهرستان که در برگزاري کنکور 99 با آموزشکده همکاري و مساعدت نمودند از جمله فرمانداري، اطلاعات، سپاه پاسداران، نيروي انتظامي، شهرداري، مرکز بهداشت، فوريت هاي پزشکي، آتشنشاني،  اداره برق، راه و شهرسازي، جهاد کشاورزي، دامپزشکي، ميراث فرهنگي، آموزش و پرورش، دانشگاه علمي کاربردي، دانشگاه پيام نور و دانشگاه آزاد اسلامي شهرستان دهلران تقدير و تشکر مي گردد.

روابط عمومي آموزشکده فني مهندسي و کشاورزي دهلران

برگزاري آزمون سراسري 1399 شهرستان دهلران در آموزشکده برگزاري آزمون سراسري 1399 شهرستان دهلران در آموزشکده برگزاري آزمون سراسري 1399 شهرستان دهلران در آموزشکده برگزاري آزمون سراسري 1399 شهرستان دهلران در آموزشکده برگزاري آزمون سراسري 1399 شهرستان دهلران در آموزشکده برگزاري آزمون سراسري 1399 شهرستان دهلران در آموزشکده برگزاري آزمون سراسري 1399 شهرستان دهلران در آموزشکده برگزاري آزمون سراسري 1399 شهرستان دهلران در آموزشکده
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها