شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

پیام مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان ایلام به مناسبت عملیات غرورآفرین وعده صادق

پیام تبریک حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر «سید محمد رضا حسینی نیا» مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان ایلام با صدور پیامی عملیات غرور آفرین وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت و تأکید کرد این عملیات روند اضمحلال رژیم اشغالگر قدس را تسریع خواهد کرد.

  به گزارش روابط عمومی دانشگاه ایلام، متن پیام دکتر حسینی نیا به شرح ذیل است:

                  «بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ»‏

«أَلمْ تَرَ کَیْفَ فَعَلَ رَبُّکَ بِأَصْحابِ الْفِیلِ، أَلَمْ یَجْعَلْ کَیْدَهُمْ فِی تَضْلِیلٍ، وَ أَرْسَلَ عَلَیْهِمْ طَیْراً أَبابِیلَ، تَرْمِیهِمْ بِحِجارَةٍ مِنْ سِجِّیلٍ، فَجَعَلَهُمْ کَعَصْفٍ مَأْکُولٍ». 

    بامداد روز یکشنبه 26 فروردین ماه 1403،  وعده مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز عید فطر، مبنی بر تنبیه رژیم سفّاک اسرائیل، محقق شد و سیلی خروشان از پهپادها و موشک‌های بالستیک از نقاط مختلف ایران اسلامی به سمت سرزمین‌های اشغالی روانه گردید و همچون ابابیل بر سر آنان فرود آمد. 

خداوند قادر متعال را شاکریم، که یک بار دیگر دست انتقامش را آستین دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیرون آورد و رژیم جعلی، غاصب، گرگ صفت و کودک‌ کش صهیونیستی را به دلیل حمله به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت جمعی از مستشاران ایران عزیزمان؛ تنبیه و گام‌هائی را به سوی اضمحلال آن نزدیک کرد.

این حرکت به موقع، قاطع و شجاعانه از سوی سپاهیان دلاور اسلام، مصداق آیه شریفه: «وَ إِنْ تَتَوَلَّوْا یَسْتَبْدِلْ‏ قَوْماً غَیْرَکُمْ ثُمَّ لا یَکُونُوا أَمْثالَکُم‏» (محمد:38)؛ است؛ چرا که پیامبر عظیم الشأن اسلام در تفسیر این آیه مبارکه فرمودند: «آن ملّتی که در صورت رویگردانی اعراب از دین، خداوند آنها را نگهبان دین می‌کند، قوم سلمان (ایرانیان) هستند».

طراحی پیچیده این عملیات و ناکامی سیستم‌های نظامی اسرائیل غاصب، آمریکا، انگلیس، فرانسه و کشورهای خائن منطقه در مقابله با آن و بازتاب جهانی این رویداد مهم، که مورد تمجید صاحب نظران سیاسی و نظامی قرار گرفت،  به فضل الهی زمینه‌ساز تسریع در اضمحلال رژیم اشغالگر قدس خواهد بود‌.

اینجانب با تبریک این موفقیت ارزشمند و تاریخی خدمت مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران، حمایت قاطع خود را از مجموعه اقدامات راهبردی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می‌دارم.

در پایان به ارواح طیبه شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای مدافع امنیّت (به ویژه پدر موشکی ایران، شهید طهرانی مقدم،) سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابو مهدی المهندس، سردار زاهدی و حاجی رحیمی و همرزمان شهیدشان درود و سلام می‌فرستم و از خدای متعال توفیق پیروی از راه و مرامشان را در دنیا و شفاعتشان در سرای جاویدان برای همگان خواستارم. و آخر دعوانا ان الحمدلله رب العالمین.

 

سید محمد رضا حسینی نیا

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان ایلام