شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

سند ثبتی اراضی مزرعه آموزشی و پژوهشی دانشگاه ایلام در «محسن آباد» مهران صادر شد

دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام از صدور سند ثبتی اراضی مزرعه آموزشی و پژوهشی دانشگاه ایلام در «محسن آباد» مهران خبر داد و یادآور شد این موفقیت بعد از 45 سال محقق شده است.

   

   به گزارش روابط عمومی دانشگاه ایلام، دکتر علی‌محمدی با بیان این خبر، اظهار داشت: روند واگذاری زمین‌ کشاورزی «محسن آباد» مهران به دانشگاه ایلام و صدور سند آن پیشنه‌ای طولانی دارد. بهره‌برداری از این اراضی به قبل از انقلاب اسلامی بر می‌گردد، که در این مدت زمین مذکور به صورت اجاره‌ای در اختیار دانشگاه ایلام بود و پیش‌بینی شده بود مطابق یک برنامه درازمدت این اراضی از طرف دانشگاه ایلام آباد شود و بعد از پرداخت اجاره بهای سالیانه، سند اراضی به نام دانشگاه صادر گردد، اما به دلایل مختلفی این امر محقق نشد و به تدریج بخش زیادی از از اراضی مذکور از تصرف دانشگاه ایلام خارج شد.

رئیس دانشگاه با بیان اینکه در دوره مدیریت قبلی اینجانب (1393-1389)، به شکل جدی در زمینه صدور این اراضی توجه و پی‌گیری شد و بخشی از مقدمات کار انجام گرفت، افزود: خوشبختانه طی یک سال گذشته تمرکز بیشتری نسبت به حل و فصل این موضوع صورت گرفت و با پی‌گیری و رایزنی‌های مستمر و گسترده، در نهایت سند زمین در اوایل شهریور ماه سال جاری صادر گردید.

دکتر علی‌محمدی تصریح کرد: صدور سند اراضی ید مالکانه و تصرفات دانشگاه در اراضی را بیش از پیش تحکیم می‌بخشد، لذا در شرایط فعلی، دانشگاه ایلام بدون اجازه هر مرجعی دیگر می‌تواند هرگونه دخل و تصرفی مطابق قانون در اراضی مذکور را بعمل آورد.

رئیس دانشگاه ایلام با تبریک این موفقیت به جامعه دانشگاهی دانشگاه ایلام، یادآور شد این موفقیت مرهون همه کسانی است، که در این راه تلاش کردند و لذا بر خود لازم می‌دانم از همه این عزیزان و بویژه همکاران شریفی که در طی یکسال گذشته با پشتکار بیشتری انجام وظیفه کردند، کمال تشکر و قدردانی را به عمل آورم.

سند ثبتي اراضي مزرعه آموزشي و پژوهشي دانشگاه ايلام در «محسن آباد» مهران صادر شد