شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری نشست هم‌اندیشی رئیس و معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه ایلام و یاوران علمی دانشگاه

نشست هم‌اندیشی دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام و دکتر احمدی معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه با  کارکنان رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکتی با حضور آقای لطفی مقدم مدیر امور پشتیبانی و منابع انسانی، آقای اکبری مدیر امور مالی و خانم سیاوشی مدیر برنامه و بودجه صبح امروز در محل سالن آیت الله حیدری برگزار گردید.

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه ایلام، دکتر «طاهر علی‌محمدی» در این نشست ضمن اعلام محکومیت حمله ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان «المعمدانی» غزه، اظهار داشت: افراد شاغل در سازمان‌ها، ادارات و خصوصاً کارکنان دانشگاه‌ها باید به دنبال ارائه بهترین عملکرد باشند، لذا اول باید وظایف محوله را به خوبی بشناسند و با ارتقای توانمندی‌های خود به دنبال ارائه بهترین عملکرد باشند.

رئیس دانشگاه ایلام با بیان اینکه مدیریت دانشگاه به تعامل و همفکری با همه اعضای دانشگاه و از جمله یاوران شریف علمی التزام دارد، یادآور شد: مدیریت زمان و دقت در انجام کار بهترین راهکار برای انجام درست وظایف، پیشبرد اهداف دانشگاه و کسب رضایت ارباب رجوع است.

دکتر علی‌محمدی با تأکید بر رعایت حقوق ارباب رجوع خواهان اهتمام بیش از پیش کارکنان برای خدمات رسانی به دانشجویان و سایر مراجعین شد و خاطرنشان کرد: امانت‌داری، مسئولیت ‌پذیری، رازداری و قانونمندی از جمله ویژگی‌هایی است، که کارکنان عزیز باید برای پیشبرد اهداف دانشگاه به آن ملتزم باشند.

رئیس دانشگاه خواستار حضور و مشارکت فعال و بیش از پیش کارکنان در کارگاه‌ها و سمینارهای آموزشی شد و افزود: باید با انجام درست وظایف، از فرصت خدمت به مردم برای کسب رضایت خداوند نهایت استفاده را ببریم.  

در ادامه دکتر احمدی معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه با اعلام انزجار از جنایت رژیم اشغالگر قدس در قتل و عام مردم غزه و حمله ناجوانمردانه به بیمارستان این شهر، یادآور شد: این حرکت سبعانه اوج ددمنشی و جنایت است.

دکتر احمدی در ادامه ضمن تشریح وضعیت بودجه دانشگاه، ابراز امیدواری کرد، که با اتخاذ تمهیدات مقتضی حداکثر رفاهیات را برای همکاران ارجمند فراهم نمائیم.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه با بیان اینکه در راستای سیاست‌های ابلاغی دولت مردمی سیزدهم به جهت جهش تولید مسکن و اجرای طرح ملی نهضت مسکن و از آنجائیکه کمک به تأمین مسکن اعضای دانشگاه همواره یکی از دغدغه‌های مهم دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام بوده است، گفت: در قالب تفاهم نامه‌ای که در همین چند روز اخیر مابین دانشگاه ایلام و اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام منعقد شد، تأمین زمین و احداث مجتمع 360 واحدی مسکونی اساتید و کارکنان دانشگاه ایلام در شهر چوار به مساحت 24 هزارو 788 متر مربع اجرایی می‌شود.

عضو هیأت رئیسه دانشگاه با اشاره به ابلاغ آئین نامه جدید پرداخت رفاهیات اساتید و کارکنان، بیان داشت: بعد از تصویب در جلسه هیأت امنای همزمان دانشگاه‌های کشور، این آئین نامه اجرایی خواهد شد.

دکتر احمدی با اشاره به پرداخت‌های متعدد رفاهی به کارکنان، یادآور شد: علیرغم مشکلات مالی موجود، مدیرت دانشگاه برای ارتقای سطح رفاهی کارکنان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی، افزود: در همین راستا امسال با استفاده از دانش و تجربه همکاران گرامی و آسیب‌شناسی قرارداهای پیشین، شرایط مناقصه واگذاری بیمه به نحو مطلوبی تهیه گردید، که ان شاء الله بتواند رضایت کارکنان دانشگاه را فراهم آورد.

ایشان یادآور شد: امسال برای اولین بار، تمامی بیمه نامه‌ها و بیمه تکمیلی خدمات درمان بصورت سرجمع به یک بیمه‌گذار واگذار گردید و از این ظرفیت برای افزایش نوع خدمات درمانی و کاهش هزینه مربوطه برای همکاران استفاده شد.

دکتر احمدی با اشاره به آسفالت راه‌های دسترسی سایت اصلی دانشگاه، خاطرنشان کرد: در جهت رفع دغدغه همکاران گرامی، با پی‌گیری و همچنین انعقاد قرارداد، جاده دسترسی به دانشگاه و مسیرهای اصلی سایت دانشگاه، روکش و آسفالت شد.

عضو هیأت رئیسه دانشگاه با اشاره به برخی تنگناهای مالی موجود ناشی از اجرای یک حکم سنگین مالی مربوط به مطالبات شرکت تأمین کننده نیروی انسانی مربوط به سنوات گذشته، یادآور شد: با لطف خداوند متعال و همکاری همه اعضای دانشگاه و تدابیر اتخاذ شده، شرایط مدیریت گردید، که ان شاء الله  در سه ماه آخر سال به شرایط مطلوب‌تری خواهیم رسید.

در ادامه مراسم دکتر علی‌محمدی و دکتر احمدی به سؤالات کارمندان پاسخ‌های لازم را ارائه کردند و کارمندان نیز پیشنهادات خود را در امور مختلف بیان نمودند.

برگزاري نشست هم‌انديشي  رئيس و معاون پشتيباني و منابع انساني دانشگاه ايلام و ياوران علمي دانشگاه برگزاري نشست هم‌انديشي  رئيس و معاون پشتيباني و منابع انساني دانشگاه ايلام و ياوران علمي دانشگاه برگزاري نشست هم‌انديشي  رئيس و معاون پشتيباني و منابع انساني دانشگاه ايلام و ياوران علمي دانشگاه برگزاري نشست هم‌انديشي  رئيس و معاون پشتيباني و منابع انساني دانشگاه ايلام و ياوران علمي دانشگاه برگزاري نشست هم‌انديشي  رئيس و معاون پشتيباني و منابع انساني دانشگاه ايلام و ياوران علمي دانشگاه