شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دیدار دکتر علی متقیان مدیرعامل ایسنا بادکترعلی اکبری

رئیس دانشگاه ایلام گفت: ایسنا به‌دوراز افراط و تفریط و با نگاه حرفه‌‌ای به رسالت خود عمل می‌کند.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، دکتر محمد علی‌اکبری در دیدار با دکتر علی متقیان، مدیرعامل ایسنا، اظهار کرد: خوشبختانه ایسنا به عنوان رسانه‌ای حرفه‌ای به دور از افراط و تفریط به وظیفه‌ی خود عمل می‌کند.

وی با بیان اینکه ایسنا در ایلام با نگاه چندوجهی به ابعاد مختلف دانشگاه توجه کرده است، ادامه داد:حس خوبی نسبت به ایسنا دارم وبراساس همین حس خوب،پس ازمدتها جهاددانشگاهی را به عضویت شورای فرهنگی دانشگاه منصوب نمودیم ودرهمین راستاهم برنامه های مشترک خوبی بادوستان جهاددانشگاهی داشته ایم که منتج به تجربیات مفیدی شده است.

دکترعلی اکبری ،اطلاع‌رسانی شفاف و جهت‌دهی مثبت و امیدوارکننده ،توأم با واقع‌بینی به جامعه را از جمله ویژگی‌هایی دانست که ایسنا را تبدیل به رسانه‌ای متمایزازبعضی رسانه ها کرده است.

رئیس دانشگاه ایلام با تأکید بر اینکه توانمندی‌های جامعه‌ی دانشگاهی متنوع است و انتظار داریم رسانه‌ها به همه‌ی این توانمندی‌ها توجه کنند، تصریح کرد: خوشبختانه ایسنا تصویر جامع‌تری از استان در همه‌ی ابعاد نشان داده و برگزاری میزگردها و نشست‌های تخصصی جزء نقاط قوت این خبرگزاری در ایلام است.

وی با اشاره به همکاری دانشگاه ایلام در برگزاری مناظره‌های دانشجویی و جشنواره‌ی فرامرزی مطبوعات گفت: درصدد راه‌اندازی اتاق فکر در حوزه‌ی معاونت فرهنگی دانشگاه هستیم و در این راه از نظرات همکاران جهاد دانشگاهی بهره‌مند خواهیم شد.

دکترعلی‌اکبری با تأکید بر اینکه مأموریت مشترک همه‌ی ما پرداختن به مسائل استان است، ادامه داد: در حوزه‌ی اجتماعی مسائل زیادی وجود دارد که ارائه راهکار برای حل آن‌ها مستلزم هم‌افزایی است.

دکتر متقیان در ابتدای این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های ایسنا، اظهار کرد: پوشش اخبار دانشگاهی در حوزه‌ها و موضوعات مختلف از مأموریت‌های این خبرگزاری است و انتظار ما از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه و مراکز آموزش عالی این است که نظرات، انتقادها و راهکارهای خود را با این خبرگزاری در میان بگذارند و همان‌گونه که ثابت‌شده ایسنا با امانت‌داری و صداقت دغدغه‌های آنان را منعکس خواهد کرد.

ديدار دکتر علي متقيان مديرعامل ايسنا بادکترعلي اکبري ديدار دکتر علي متقيان مديرعامل ايسنا بادکترعلي اکبري ديدار دکتر علي متقيان مديرعامل ايسنا بادکترعلي اکبري ديدار دکتر علي متقيان مديرعامل ايسنا بادکترعلي اکبري