دیدار دکتر علی متقیان مدیرعامل ایسنا بادکترعلی اکبری

خانه خبرها
ديدار دکتر علي متقيان مديرعامل ايسنا بادکترعلي اکبري

رئيس دانشگاه ايلام گفت: ايسنا به‌دوراز افراط و تفريط و با نگاه حرفه‌‌اي به رسالت خود عمل مي‌کند.

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، دکتر محمد علي‌اکبري در ديدار با دکتر علي متقيان، مديرعامل ايسنا، اظهار کرد: خوشبختانه ايسنا به عنوان رسانه‌اي حرفه‌اي به دور از افراط و تفريط به وظيفه‌ي خود عمل مي‌کند.

وي با بيان اينکه ايسنا در ايلام با نگاه چندوجهي به ابعاد مختلف دانشگاه توجه کرده است، ادامه داد:حس خوبي نسبت به ايسنا دارم وبراساس همين حس خوب،پس ازمدتها جهاددانشگاهي را به عضويت شوراي فرهنگي دانشگاه منصوب نموديم ودرهمين راستاهم برنامه هاي مشترک خوبي بادوستان جهاددانشگاهي داشته ايم که منتج به تجربيات مفيدي شده است.

دکترعلي اکبري ،اطلاع‌رساني شفاف و جهت‌دهي مثبت و اميدوارکننده ،توأم با واقع‌بيني به جامعه را از جمله ويژگي‌هايي دانست که ايسنا را تبديل به رسانه‌اي متمايزازبعضي رسانه ها کرده است.

رئيس دانشگاه ايلام با تأکيد بر اينکه توانمندي‌هاي جامعه‌ي دانشگاهي متنوع است و انتظار داريم رسانه‌ها به همه‌ي اين توانمندي‌ها توجه کنند، تصريح کرد: خوشبختانه ايسنا تصوير جامع‌تري از استان در همه‌ي ابعاد نشان داده و برگزاري ميزگردها و نشست‌هاي تخصصي جزء نقاط قوت اين خبرگزاري در ايلام است.

وي با اشاره به همکاري دانشگاه ايلام در برگزاري مناظره‌هاي دانشجويي و جشنواره‌ي فرامرزي مطبوعات گفت: درصدد راه‌اندازي اتاق فکر در حوزه‌ي معاونت فرهنگي دانشگاه هستيم و در اين راه از نظرات همکاران جهاد دانشگاهي بهره‌مند خواهيم شد.

دکترعلي‌اکبري با تأکيد بر اينکه مأموريت مشترک همه‌ي ما پرداختن به مسائل استان است، ادامه داد: در حوزه‌ي اجتماعي مسائل زيادي وجود دارد که ارائه راهکار براي حل آن‌ها مستلزم هم‌افزايي است.

دکتر متقيان در ابتداي اين ديدار ضمن ارائه گزارشي از فعاليت‌هاي ايسنا، اظهار کرد: پوشش اخبار دانشگاهي در حوزه‌ها و موضوعات مختلف از مأموريت‌هاي اين خبرگزاري است و انتظار ما از اعضاي هيئت‌علمي دانشگاه و مراکز آموزش عالي اين است که نظرات، انتقادها و راهکارهاي خود را با اين خبرگزاري در ميان بگذارند و همان‌گونه که ثابت‌شده ايسنا با امانت‌داري و صداقت دغدغه‌هاي آنان را منعکس خواهد کرد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها