شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

جشنواره ایده های ثروت ساز، حرکتی فراگیرباگستره ای ازدانش آموزتاعضوهیات علمی

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، آیین گشایش نخستین جشنواره ایده های ثروت ساز در سالن فرزانگان  دانشگاه ایلام و با حضور استاندار محترم، مسئولان استانی، اساتید، دانشجویان و جمعی از نخبگان و ایده پردازان استان برگزار شد.

دکتر علی اکبری: جشنواره ایده های ثروت ساز، حرکتی فراگیرباگستره ای ازدانش آموزتاعضوهیات علمی

دکترعلی اکبری رئیس دانشگاه ایلام باعرض خیرمقدم به میهمانان بیان داشت سال گذشته تعامل به گونه ای بود که برنامه های مناسبی در زمینه علم و فن آوری در استان صورت گرفت و با حمایت استاندار محترم از برنامه های دانشگاهی، پیشرفت های خوبی در این بخش حاصل شد.

دکتر علی اکبری گفت: عملکرد مراکز و شرکت های دانش بنیان در دیگر استان های کشور موفقیت آمیز بود اما استان ایلام از لحاظ کمی و کیفی شرکت های دانش بنیان با مکشلاتی مواجه بوده که بامساعدت وپشتیبانی مسولان عزیزاستان ، دانشگاه ایلام در صدد افزایش این مراکز و بومی سازی ایده ها و طرح های دانش بنیان و ایجاد تعامل بیشتر با مسئولان پارک علم و فن آوری برای بالفعل کردن این استعدادها است.

دکترعلی اکبری افزود: با توجه به شرکت کم سابقه عزیزان  در این جشنواره استانی و شرکت اقشار مختلفی چون دانش آموزان و دانشجویان و حتی اعضای هیات علمی دانشگاه ها ،این امیدواری به وجود آمده که افراد توانمند در این استان در صدد تبدیل ایده های خود به ثروت هستند .

وی با اشاره به داوری این جشنواره اعلام کرد: با توجه به استقبال بی نظیر و تنوع ایده ها ،دراین جشنواره 176 ایده به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و در نهایت 73 ایده به مرحله پایانی راه یافت که از میان آنها 17 طرح به عنوان طرح های برتر و شایسته برگزیده شدند.

رییس دانشگاه ایلام تاکید کرد: رسالت اولیه ما پایش و شناسایی استعدادها و ایده ها و سپس  تبدیل این ایده ها به ثروت است حال انکه ما زمینه را برای اجرایی کردن مرحله دوم فراهم می کنیم.یادآور شد: این ایده ها باید کماکان ادامه یابد و مرکز پژوهشی دانشگاه نیز این روند را ادامه می دهد و در تلاشیم نقص کمبود شرکت های دانش بنیان را رفع و ایلام را در حوزه نظریه پردازی و دانش در تراز ملی معرفی کنیم.

جشنواره ايده هاي ثروت ساز، حرکتي فراگيرباگستره اي ازدانش آموزتاعضوهيات علمي جشنواره ايده هاي ثروت ساز، حرکتي فراگيرباگستره اي ازدانش آموزتاعضوهيات علمي جشنواره ايده هاي ثروت ساز، حرکتي فراگيرباگستره اي ازدانش آموزتاعضوهيات علمي جشنواره ايده هاي ثروت ساز، حرکتي فراگيرباگستره اي ازدانش آموزتاعضوهيات علمي جشنواره ايده هاي ثروت ساز، حرکتي فراگيرباگستره اي ازدانش آموزتاعضوهيات علمي جشنواره ايده هاي ثروت ساز، حرکتي فراگيرباگستره اي ازدانش آموزتاعضوهيات علمي