شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

مراسم افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه ایلام در سال 1397 برگزار گردید

مراسم افتتاحیه هشتمین طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه ایلام در سال 1397 با حضور رئیس دانشگاه برگزار گردید.

  به گزارش روابط عمومی، مراسم افتتاحیه هشتمین طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه ایلام در سال 1397 با حضور دکتر علی اکبری، رئیس دانشگاه، حجت الاسلام دکتر غیاثی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر علی محمدی، دبیر طرح هم اندیشی اساتید نهاد نمایندگی، دکتر عباسی، مدیر اجرایی نهاد نمایندگی، دکتر مهرگان، مدرس دوره و 25 نفر از اساتید دانشگاه، صبح امروز در محل سالن فرزانگان برگزار گردید.

  در این مراسم دکتر علی اکبری، رئیس دانشگاه، با تشکر از بانیان برگزاری این طرح و خوش آمدگویی به حاضرین در مراسم، بیان کرد: ضیافت اندیشه اساتید در گذشته مربوط به تبلیغ ایئولوژیک یک تفکر خاص بود، اما الان متفاوت است و در راستای توانمدسازی و تقویت مهارت های اساتید برای ایجاد ارتباط موثر  با دانشجویان برگزار می گردد.

  رئیس دانشگاه، تأکید کرد: ضیافت اندیشه بهترین فرصت برای روی آوردن اساتید به تفکر و گفتگوهای دوجانبه و چند جانبه است و اگر زمینه ای فراهم شود اساتید به  گفتگو و تبادل نظر با هم بپردازند، یک فرصت مغتنم برای تجدید نظر پدید خواهد آمد و فرصت بی نظیری برای ارتقاء مهارت ها اساتید فراهم می گردد.

  دکتر علی اکبری، خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر اهتمام زیادی برای ارتقاء سطح آموزشی و پژوهشی و حل مشکلات اساتید انجام گرفته و با برنامه مدون استخدام 20 عضو هیأت علمی در سال، ان شاء الله زمینه توسعه بیشتر دانشگاه فراهم می گردد.

  رئیس دانشگاه، یادآور شد: با تلاش اساتید و دانشجویان دانشگاه ایلام، سرانه تولید علم در دانشگاه در سطح بالایی قرار دارد دارا بودن رتبه سی و دوم درسطح کشور و قرار گرفتن در ردیف دانشگاه علامه طباطبایی، نشانه خوبی از اهتمام اساتید و دانشجویان دانشگاه اسلام به پژوهش  و افق روشنی فراروی دانشگاه می باشد.

 در ابتدای این نشست، حجت الاسلام دکتر غیاثی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه توضیحات کوتاهی را درباره روند برگزاری  طرح ارائه کرد و سپس دکتر علی محمدی، دبیر طرح هم اندیشی اساتید نهاد نمایندگی، درباره شرایط و ضوابط برگزاری طرح توضیحاتی را ارائه داد.

هشتمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه ایلام، با مدیریت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، به مدت پنج روز از روزهای شنبه هفدهم تا چهارشنبه بیست و یک شهریور با شرکت 25 نفر از اساتید و با تدریس دکتر سید حسن اسلامی و دکتر عباس مهرگان از اساتید دانشگاه های قم در دانشگاه برگزار می گردد.

 

مراسم افتتاحيه طرح ضيافت انديشه اساتيد دانشگاه ايلام در سال 1397 برگزار گرديد مراسم افتتاحيه طرح ضيافت انديشه اساتيد دانشگاه ايلام در سال 1397 برگزار گرديد مراسم افتتاحيه طرح ضيافت انديشه اساتيد دانشگاه ايلام در سال 1397 برگزار گرديد مراسم افتتاحيه طرح ضيافت انديشه اساتيد دانشگاه ايلام در سال 1397 برگزار گرديد مراسم افتتاحيه طرح ضيافت انديشه اساتيد دانشگاه ايلام در سال 1397 برگزار گرديد مراسم افتتاحيه طرح ضيافت انديشه اساتيد دانشگاه ايلام در سال 1397 برگزار گرديد مراسم افتتاحيه طرح ضيافت انديشه اساتيد دانشگاه ايلام در سال 1397 برگزار گرديد مراسم افتتاحيه طرح ضيافت انديشه اساتيد دانشگاه ايلام در سال 1397 برگزار گرديد مراسم افتتاحيه طرح ضيافت انديشه اساتيد دانشگاه ايلام در سال 1397 برگزار گرديد