شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

نشست هیات رئیسه دانشگاه با رئیس دیوان محاسبات کل کشور برگزار گردید

رئیس دیوان محاسبات کل کشور ضمن تمجید از توسعه مطلوب دانشگاه ایلام، خواستار استفاده دانشگاه از ظرفیت های ملی و استانی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، نشست هیات رئیسه دانشگاه با دکتر عادل آذر، رئیس دیوان محاسبات کل کشور و عضو هیات امنای دانشگاه ایلام، در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار گردید.

   در این نشست دکتر عادل آذر، رئیس دیوان محاسبات کل کشور و عضو هیات امنای دانشگاه ایلام، با ابراز خرسندی به خاطر حضور در دانشگاه ایلام، تأکید کرد: در بازدیدی که امروز از دانشگاه داشتم، روند توسعه مطلوب دانشگاه در حوزه های مختلف و بخصوص عمرانی مشاهده گردید، که به سهم خودم و بعنوان عضوی از جامعه دانشگاهی کشور و عضو هیات امنای دانشگاه ایلام، کمال تقدیر و تشکر را در این زمینه دارم و انتظار دارم با توجه به شخصیت محبوب دکتر علی اکبری در سطح استان و کارنامه درخشانی که ایشان در طول دو دوره مدیریت دانشگاه ایلام دارند، این روند به نحو مطلوب ادامه داشته باشد،

 دکتر آذر در ادامه با تأکید بر اینکه دانشگاه ایلام باید به نحو مطلوب از ظرفیت های ملی و استانی بهره برداری لازم را داشته باشد، بر حمایت و همکاری خود در این زمینه تأکید کرد.

  در این نشست، دکتر علی اکبری، رئیس دانشگاه، ضمن عرض خیر مقدم به دکتر آذر و تشکر از زحمات ایشان در طول سالیان متمادی حضور در هیات امنای دانشگاه ایلام، اظهار داشت: بهترین های دانشگاه ایلام عضو هیات رئیسه دانشگاه هستند که این امر، در کنار همراهی و همدلی این عزیزان، توسعه متوازن و مطلوب دانشگاه ایلام را در پی داشته است و  برای همین در تمامی حوزه ها، وزارت علوم  در طول سالیان گذشته چندین بار از دانشگاه ایلام تقدیر کرده است، که آخرین آن مربوط به تقدیر معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم از دانشگاه به جهت برگزاری باشکوه دومین همایش بین المللی گرد و غبار  و تجلیل وزیر علوم به جهت برنامه ریزی و فعالیت  دانشگاه در برگزاری اربعین دانشگاهیان بود. 

  رئیس دانشگاه افزود: آزمایشگاه مرکزی دانشگاه در ردیف 10 آزمایشگاه برتر کشور قرار دارد و با اهتمامی که صورت گرفت، در طول سه سال گذشته، آزمایشگاه های دانشگاه از 60 به 90 رسید، که آماری قابل توجه است.

 دکتر علی اکبری، اضافه کرد: در حوزه آموزشی، برای اولین بار دانشجوی دانشگاه در ردیف 27 دانشجوی نمونه کشور قرار گرفت و مجوز استخدام 20 عضو هیات علمی بصورت سالیانه أخذ شد که در صددیم این سهمیه به رشته های مورد نیاز جامعه اختصاص یابد.

   رئیس دانشگاه، در ادامه به وضعیت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پرداخت و تأکید کرد: با اعتماد به دانشجویان و واگذار کردن اجرای برنامه ها به آنان، زمینه توسعه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه فراهم گردید و انجمن های علمی، تشکل های دانشجویی و کانون ها دانشجویی توانستند رتبه های مختلف کشوری و منطقه ای را کسب نمایند.

 رئیس شورای فرهنگی دانشگاه، افزود: فضای باز سیاسی و فرهنگی بر دانشگاه حاکم است و در طول چند سال اخیر برنامه های متعددی از طرف تشکل های مختلف با گرایش های متنوع برگزار گردید و سخنرانان زیادی با اندیشه های متفاوت در دانشگاه حضور یافتند و در ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری، زمینه فعالیت انواع سلایق فراهم گردید و کاندیداهای مجلس شورای اسلامی با گرایش های مختلف در استان در دانشگاه حضور یافتند و به ایراد سخنرانی پرداختند.

  دکتر علی اکبری، در زمینه تحولات صورت گرفته در حوزه پشتیبانی و منابع انسانی، بیان کرد: وقتی که ما دانشگاه را تحویل گرفتیم، 95 درصد اعتبارات دانشگاه در زمینه پرداخت حقوق هزینه می شد و دانشگاه کلی بدهی داشت، اما با برنامه ریزی که صورت گرفت، بودجه دانشگاه دو برابر شد و درصد اعتبارات پرداختی از 95 به 75 کاهش یافت و تمام بدهی های دانشگاه تسویه شد.

 رئیس دانشگاه، به وضعیت مطلوب حوزه دانشجویی اشاره کرد و گفت: همراه با سایر حوزه های دیگر دانشگاه، اقدامات و برنامه های خوبی در حوزه دانشجویی صورت گرفت و زمنیه ارتقاء فعالیت های ورزشی دانشجویان فراهم شد و برای همین این عزیزان موفق به کسب عناوین مختلف کشوری، استانی و منطقه ای شدند و در راستای ارتقاء سلامت جسم و روان دانشگاهیان مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشگاه افتتاح شد که به صورت رایگان خدمات متنوعی را به دانشگاهیان ارائه می کند. همچنین خدمات سلف سرویس دانشجویان و اساتید و کارکنان ارتقاء یافت.

شایان ذکر است دکتر آذر همچنین از پروژه های عمرانی دانشگاه بازدید بعمل آورد.

نشست هيات رئيسه دانشگاه با رئيس ديوان محاسبات کل کشور برگزار گرديد نشست هيات رئيسه دانشگاه با رئيس ديوان محاسبات کل کشور برگزار گرديد نشست هيات رئيسه دانشگاه با رئيس ديوان محاسبات کل کشور برگزار گرديد نشست هيات رئيسه دانشگاه با رئيس ديوان محاسبات کل کشور برگزار گرديد نشست هيات رئيسه دانشگاه با رئيس ديوان محاسبات کل کشور برگزار گرديد نشست هيات رئيسه دانشگاه با رئيس ديوان محاسبات کل کشور برگزار گرديد