شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

تأکید بر نقش دانشگاه ایلام در نهادینه کردن فرهنگ حفاظت از محیط زیست در سطح استان و کشور

در نشست رئیس دانشگاه ایلام با مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بر نقش دانشگاه ایلام در نهادینه کردن فرهنگ حفاظت از محیط زیست در سطح کشور و استان تأکید شد.

  به گزارش روابط عمومی دانشگاه، نشست دکتر علی اکبری، رئیس دانشگاه و آقای سید اسد الله هاشمی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، با حضور دکتر مهدیزاده، معاون پژوهش و فناوری، دکتر بازگیر، مدیر امور پژوهشی، دکتر صیدی مدیر دفتر کارآفرینی و ارتباط با جامعه در محل دفتر رئیس دانشگاه برگزار گردید.

   در این دیدار دکتر علی اکبری، رئیس دانشگاه با خوش آمدگویی و تبریک انتصاب آقای هاشمی و تقدیر از زحمات دکتر سلیمان نژاد، مدیریت پیشین اداره کل حفاظت محیط زیست استان، تأکید کرد: اینجانب به سیاست گذاری های منطقه ای اعتقاد کامل  دارم و برای همین خواهان همکاری بخش اجراء و نهاد علم می باشم تا از این پس، سیاست های حفاظتی محیط زیست در استان تدوین شود و به مرکز منعکس شود.

  رئیس دانشگاه، با تقدیر از مشارکت و همکاری سازمان حفاظت محیط زیست در برگزاری دومین همایش بین المللی گرد و غبار در دانشکاه ایلام، از تشریک مساعی بین دانشگاه ایلام و اداره کل حفاظت محیط زیست استان استقبال کرد و آمادگی کامل دانشگاه را برای توسعه همکاری های مشترک اعلام نمود.

  در ادامه آقای اسد الله هاشمی،  حفظ محیط زیست را منوط به فراهم نمودن بستر مناسب فرهنگی و علمی در سطح جامعه دانست و تأکید کرد: دانشگاه ایلام به عنوان دانشگاه مادر استان، نقش ارزشمندی در نهادینه کردن فرهنگ حفاظت از محیط زیست در سطح کشور و استان دارد و برای همین ما خواهان توسعه همکاری مشترک و دوجانبه هستیم.

 

تأکيد بر نقش دانشگاه ايلام در نهادينه کردن فرهنگ حفاظت از محيط زيست در  سطح استان و کشور تأکيد بر نقش دانشگاه ايلام در نهادينه کردن فرهنگ حفاظت از محيط زيست در  سطح استان و کشور