تأکید بر نقش دانشگاه ایلام در نهادینه کردن فرهنگ حفاظت از محیط زیست در سطح استان و کشور

خانه خبرها
تأکيد بر نقش دانشگاه ايلام در نهادينه کردن فرهنگ حفاظت از محيط زيست در  سطح استان و کشور

در نشست رئيس دانشگاه ايلام با مديرکل حفاظت محيط زيست استان بر نقش دانشگاه ايلام در نهادينه کردن فرهنگ حفاظت از محيط زيست در سطح کشور و استان تأکيد شد.

  به گزارش روابط عمومي دانشگاه، نشست دکتر علي اکبري، رئيس دانشگاه و آقاي سيد اسد الله هاشمي، مديرکل حفاظت محيط زيست استان، با حضور دکتر مهديزاده، معاون پژوهش و فناوري، دکتر بازگير، مدير امور پژوهشي، دکتر صيدي مدير دفتر کارآفريني و ارتباط با جامعه در محل دفتر رئيس دانشگاه برگزار گرديد.

   در اين ديدار دکتر علي اکبري، رئيس دانشگاه با خوش آمدگويي و تبريک انتصاب آقاي هاشمي و تقدير از زحمات دکتر سليمان نژاد، مديريت پيشين اداره کل حفاظت محيط زيست استان، تأکيد کرد: اينجانب به سياست گذاري هاي منطقه اي اعتقاد کامل  دارم و براي همين خواهان همکاري بخش اجراء و نهاد علم مي باشم تا از اين پس، سياست هاي حفاظتي محيط زيست در استان تدوين شود و به مرکز منعکس شود.

  رئيس دانشگاه، با تقدير از مشارکت و همکاري سازمان حفاظت محيط زيست در برگزاري دومين همايش بين المللي گرد و غبار در دانشکاه ايلام، از تشريک مساعي بين دانشگاه ايلام و اداره کل حفاظت محيط زيست استان استقبال کرد و آمادگي کامل دانشگاه را براي توسعه همکاري هاي مشترک اعلام نمود.

  در ادامه آقاي اسد الله هاشمي،  حفظ محيط زيست را منوط به فراهم نمودن بستر مناسب فرهنگي و علمي در سطح جامعه دانست و تأکيد کرد: دانشگاه ايلام به عنوان دانشگاه مادر استان، نقش ارزشمندي در نهادينه کردن فرهنگ حفاظت از محيط زيست در سطح کشور و استان دارد و براي همين ما خواهان توسعه همکاري مشترک و دوجانبه هستيم.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها