شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری دومین جشنواره ایده های ثروت ساز در آبان ماه

دومین جشنواره استانی ایده های ثروت ساز با هدف حمایت از ایده های کارآفرین و توسعه و ترویج ایده پروری، در آبان ماه سال جاری برگزار می گردد.

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر رضا یگانه مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه، در خصوص برگزاری دومین جشنواره استانی ایده های ثروت ساز در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی؛ اظهار داشت: با توجه به برگزاری موفقیت آمیز اولین جشنواره ایده های ثروت ساز دانشگاه در سال 95، در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال ملی و در راستای زمینه سازی برای تحقق دانشگاه کارآفرین و هدایت ایده های خلاق و نوآور به تولید ثروت و اشتغال مولد، مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه با همکاری معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه، پارک علم و فناوری استان، دانشگاه علوم پزشکی ایلام و جهاد دانشگاهی؛ دومین جشنواره  استانی ایده های ثروت ساز  را در آبان ماه سال جاری برگزار می نماید.

   دکتر یگانه درباره اهداف برگزاری این جشنواره، گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، حمایت از ایده های کارآفرین، توسعه و ترویج ایده پروری، ایجاد روحیه ایده ‌پردازی در جوانان و ایجاد انگیزه جهت خلق ایده‌های نوآورانه و تبدیل ایده به ثروت است.

    دکتر یگانه اضافه کرد: برای اطلاع رسانی درست و به موقع، پایگاه اطلاع رسانی جشنواره به آدرس wif2.ilam.ac.ir  راه اندازی گردیده، که علاقه‌مندان می‌توانند از اول تا پایان مهر‌ماه سال جاری  با مراجعه به این پایگاه،  مراحل ثبت‌نام خود را انجام دهند.

   مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه تأکید کرد: برگزیدگان این جشنواره از تسهیلات و خدمات پارک علم و فناوری  استان و مرکز رشد دانشگاه؛ در مسیر تبدیل ایده به عمل، برخوردار خواهند شد.

برگزاري دومين جشنواره ايده هاي ثروت ساز در آبان ماه