شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

پیام تقدیر و تشکر رئیس دانشگاه از کلیه اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه

طی روزهای سوم و چهارم مهر ماه، دانشگاه ایلام میزبان چهار رویداد ملی بود، که بنا به تأیید و تصدیق صاحب  نظران، داوران و مدعوین فراتر از حد انتظار برگزار شد/ همه این دستاوردهای ارزشمند حاصل همّت، همدلی و همکاری صمیمانه تک تک شما همکاران ارجمندم است/ امیدوارم سپاس و احترام صمیمانه مرا پذیرا باشید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه،  بعد از برگزاری موفقیت آمیز چهار رویداد ملی در روزهای سوم و چهارم مهرماه با حضور سرپرست محترم وزارت علوم در دانشگاه، پیام تقدیر و تشکری را نسبت به معاونین، مدیران، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه، به شرح ذیل صادر کردند:

اعضای محترم هیأت‌علمی،

 کارکنان شریف،

معاونین و مدیران محترم حوزه‌ها و واحدهای مختلف و

دانشجویان عزیز دانشگاه ایلام

        خداوند سبحان را شاکرم که در این برهه از زمان افتخار خدمت در کنار شما نصیب بنده شده است. همانطور که مطلعید طی روزهای سوم و چهارم مهرماه، دانشگاه ایلام میزبان چهار رویداد ملی بود و دانشگاه فرصت و فضای منحصر به فرد و متفاوتی را تجربه نمود. آمادگی مجموعه دانشگاه و هماهنگی صورت گرفته برای اجرای مطلوب هر یک از برنامه‌ها حکایت از برنامه‌ ریزی، پیگیری مداوم و هفته های متوالی تلاش و مجاهدت داشت: جلساتِ «ستاد ملی اربعین دانشگاهیان کشور» و «ستاد ملی راهیان نور کشور»، هر دو، با حضور اعضای ملی و میهمانان ویژه به صورتی تحسین‌ برانگیز برگزار شد. مراسم اختتامییه «اولین سوگواره ملی اربعین دانشگاهیان کشور» بنا به تأیید و تصدیق صاحب نظران، داوران و مدعوین فراتر از حد انتظار برگزار شد و «مراسم آغاز سال‌ تحصیلی دانشگاه ایلام» به لطف حضور شما به مراسم نمادین آغاز سال‌ تحصیلی کشور تبدیل شد.

     یقین دارم که این رویدادها نام، جایگاه و شأن دانشگاه ایلام را که حاصل همدلی، هماهنگی و هم‌ افزایی همه واحدهاست در سپهر آموزش عالی بیشتر از گذشته ارتقا داده است.  

    می‌ دانم که استقرار دانشکده کشاورزی جدید، بدون تحمل کاستی‌ها و شکیبایی برای رفع نواقص ممکن نمی‌شد، و بهره‌ برداری از هر یک از پروژه ها بدون تلاش و پیگیری شبانه‌‌ روزی همکاران دفتر طرح‌ های عمرانی به انجام نمی رسید. بر اینجانب پوشیده نیست که جابجایی‌ دانشکده‌ های الهیات و پیرادامپزشکی، ادبیات و علوم انسانی و علوم‌ پایه برای رسیدن به وضعیتی مطلوب جز با همکاری مداوم و سخت‌ کوشانه  امور اداری، تدارکات، شهرداری، اعضای هیأت‌علمی و کارکنان این دانشکده‌ ها به مقصد نمی‌ رسید.

   می‌دانم که معاونت‌ های دانشگاه هر یک به سهم خود برای پیشرفت برنامه‌ ها و انجام مطلوب مأموریت‌ ها تلاش مضاعف داشتند: خدمات معاونت پشتیبانی و منابع انسانی برای حمل و نقل، تدارکات، پذیرایی از مهمانان، نظافت و زیباسازی فضاهای عمومی; تلاش معاونت دانشجویی برای انجام بموقع تعمیرات سلف سرویس و خوابگاه‌ های دانشجویی و پذیرایی مهمانان و مدعوین ملی و منطقه‌ ای: برنامه ریزی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی برای انجام منسجم و مطلوب ثبت‌ نام دانشجویان جدید و آغاز سال تحصیلی; هماهنگی معاونت فرهنگی و اجتماعی برای برگزاری مراسمات ملی  متعدد، اختتامیة سوگواره اربعین دانشگاهیان و نیز همکاری در فرایند ثبت‌ نام دانشجویان  و تمهیدات معاونت پژوهش و فناوری برای زمینه‌ سازی مطلوب افتتاح پروژه آموزشکده فنی مهندسی و کشاورزی دهلران به صورت ویدئو کنفرانس که در نوع خود برای دانشگاه تجربه جدیدی بود، همه شایسته قدردانی‌ است. همچنین نمی‌ توان از مساعدت نهاد محترم نمایندگی مقام معظم رهبری در هماهنگی فعالیت‌ های فرهنگی مرتبط و ایجاد تعامل سازنده برای نقش‌ آفرینی تشکل‌ های دانشجویی، انجمن اسلامی، بسیج و جامعه اسلامی در جریان این برنامه‌ ها و از تلاش شبانه روزی حراست برای تامین امنیت غافل ماند.

    بی‌ تردید همه این دستاوردهای ارزشمند که حاصل همّت، همدلی و همکاری صمیمانه تک تک شما همکاران ارجمندم در دانشگاه است موجب خرسندی و مباهات اینجانب می‌ باشد. امیدوارم سپاس و احترام صمیمانه مرا پذیرا باشید و برای ساختن و ارتقای روزافزون سرمایه های مادی و معنوی دانشگاه همچون گذشته دست در دست هم به پیش رویم.   

 

 

با احترام
دکتر محمد علی‌ اکبری
رئیس دانشگاه ایلام
 

 

پيام تقدير و تشکر رئيس دانشگاه از کليه اساتيد، دانشجويان و کارکنان دانشگاه