پیام تقدیر و تشکر رئیس دانشگاه از کلیه اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه

خانه خبرها
پيام تقدير و تشکر رئيس دانشگاه از کليه اساتيد، دانشجويان و کارکنان دانشگاه

طي روزهاي سوم و چهارم مهر ماه، دانشگاه ايلام ميزبان چهار رويداد ملي بود، که بنا به تأييد و تصديق صاحب  نظران، داوران و مدعوين فراتر از حد انتظار برگزار شد/ همه اين دستاوردهاي ارزشمند حاصل همّت، همدلي و همکاري صميمانه تک تک شما همکاران ارجمندم است/ اميدوارم سپاس و احترام صميمانه مرا پذيرا باشيد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه، دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه،  بعد از برگزاري موفقيت آميز چهار رويداد ملي در روزهاي سوم و چهارم مهرماه با حضور سرپرست محترم وزارت علوم در دانشگاه، پيام تقدير و تشکري را نسبت به معاونين، مديران، اساتيد، کارکنان و دانشجويان دانشگاه، به شرح ذيل صادر کردند:

اعضاي محترم هيأت‌علمي،

 کارکنان شريف،

معاونين و مديران محترم حوزه‌ها و واحدهاي مختلف و

دانشجويان عزيز دانشگاه ايلام

        خداوند سبحان را شاکرم که در اين برهه از زمان افتخار خدمت در کنار شما نصيب بنده شده است. همانطور که مطلعيد طي روزهاي سوم و چهارم مهرماه، دانشگاه ايلام ميزبان چهار رويداد ملي بود و دانشگاه فرصت و فضاي منحصر به فرد و متفاوتي را تجربه نمود. آمادگي مجموعه دانشگاه و هماهنگي صورت گرفته براي اجراي مطلوب هر يک از برنامه‌ها حکايت از برنامه‌ ريزي، پيگيري مداوم و هفته هاي متوالي تلاش و مجاهدت داشت: جلساتِ «ستاد ملي اربعين دانشگاهيان کشور» و «ستاد ملي راهيان نور کشور»، هر دو، با حضور اعضاي ملي و ميهمانان ويژه به صورتي تحسين‌ برانگيز برگزار شد. مراسم اختتامييه «اولين سوگواره ملي اربعين دانشگاهيان کشور» بنا به تأييد و تصديق صاحب نظران، داوران و مدعوين فراتر از حد انتظار برگزار شد و «مراسم آغاز سال‌ تحصيلي دانشگاه ايلام» به لطف حضور شما به مراسم نمادين آغاز سال‌ تحصيلي کشور تبديل شد.

     يقين دارم که اين رويدادها نام، جايگاه و شأن دانشگاه ايلام را که حاصل همدلي، هماهنگي و هم‌ افزايي همه واحدهاست در سپهر آموزش عالي بيشتر از گذشته ارتقا داده است.  

    مي‌ دانم که استقرار دانشکده کشاورزي جديد، بدون تحمل کاستي‌ها و شکيبايي براي رفع نواقص ممکن نمي‌شد، و بهره‌ برداري از هر يک از پروژه ها بدون تلاش و پيگيري شبانه‌‌ روزي همکاران دفتر طرح‌ هاي عمراني به انجام نمي رسيد. بر اينجانب پوشيده نيست که جابجايي‌ دانشکده‌ هاي الهيات و پيرادامپزشکي، ادبيات و علوم انساني و علوم‌ پايه براي رسيدن به وضعيتي مطلوب جز با همکاري مداوم و سخت‌ کوشانه  امور اداري، تدارکات، شهرداري، اعضاي هيأت‌علمي و کارکنان اين دانشکده‌ ها به مقصد نمي‌ رسيد.

   مي‌دانم که معاونت‌ هاي دانشگاه هر يک به سهم خود براي پيشرفت برنامه‌ ها و انجام مطلوب مأموريت‌ ها تلاش مضاعف داشتند: خدمات معاونت پشتيباني و منابع انساني براي حمل و نقل، تدارکات، پذيرايي از مهمانان، نظافت و زيباسازي فضاهاي عمومي; تلاش معاونت دانشجويي براي انجام بموقع تعميرات سلف سرويس و خوابگاه‌ هاي دانشجويي و پذيرايي مهمانان و مدعوين ملي و منطقه‌ اي: برنامه ريزي معاونت آموزشي و تحصيلات تکميلي براي انجام منسجم و مطلوب ثبت‌ نام دانشجويان جديد و آغاز سال تحصيلي; هماهنگي معاونت فرهنگي و اجتماعي براي برگزاري مراسمات ملي  متعدد، اختتامية سوگواره اربعين دانشگاهيان و نيز همکاري در فرايند ثبت‌ نام دانشجويان  و تمهيدات معاونت پژوهش و فناوري براي زمينه‌ سازي مطلوب افتتاح پروژه آموزشکده فني مهندسي و کشاورزي دهلران به صورت ويدئو کنفرانس که در نوع خود براي دانشگاه تجربه جديدي بود، همه شايسته قدرداني‌ است. همچنين نمي‌ توان از مساعدت نهاد محترم نمايندگي مقام معظم رهبري در هماهنگي فعاليت‌ هاي فرهنگي مرتبط و ايجاد تعامل سازنده براي نقش‌ آفريني تشکل‌ هاي دانشجويي، انجمن اسلامي، بسيج و جامعه اسلامي در جريان اين برنامه‌ ها و از تلاش شبانه روزي حراست براي تامين امنيت غافل ماند.

    بي‌ ترديد همه اين دستاوردهاي ارزشمند که حاصل همّت، همدلي و همکاري صميمانه تک تک شما همکاران ارجمندم در دانشگاه است موجب خرسندي و مباهات اينجانب مي‌ باشد. اميدوارم سپاس و احترام صميمانه مرا پذيرا باشيد و براي ساختن و ارتقاي روزافزون سرمايه هاي مادي و معنوي دانشگاه همچون گذشته دست در دست هم به پيش رويم.   

 

 

با احترام
دکتر محمد علي‌ اکبري
رئيس دانشگاه ايلام
 

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها