شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

تقدیر از مهندس مروارید استاندار ایلام در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه

در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه، به طور ویژه ای از مهندس مروارید استاندار ایلام تقدیر بعمل آمد.

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید، که روز گذشته با حضور دکتر هاشمی سرپرست وزارت علوم، مدیران ادارات و روسای سازمانهای استان و جمع زیادی از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه برگزار گردید، به طور ویژه ای از مهندس مروارید استاندار ایلام تقدیر بعمل آمد.

   در این مراسم دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه، با تقدیر از زحمات و  پی گیریهای مهندس مروارید استاندار ایلام برای توسعه استان، اظهار داشت: می خواهیم از مهندس مروارید تقدیر کنیم، برای اینکه عیار استانداری را ارتقاء داد، با اخلاق سیاسی که داشت و سیاست اخلاقی که در مواجهه با توده های مختلف مردم و به خصوص دانشگاهیان داشت.

   دکتر علی اکبری، تأکید کرد: مهندس مروارید برای همگان در دسترس بود و ثابت کرد، که می شود استاندار بود و در دسترس بود.

   در این مراسم دکتر علی اکبری به نمایندگی از جامعه دانشگاهی به همراه دکتر هاشمی سرپرست وزارت علوم با اهداء هدیه ای به مهندس مروارید، از زحمات وی تقدیر بعمل آوردند.

     در این مراسم مهندس مروارید، با تشکر از حسن نظر دکتر علی کبری و دیگر دانشگاهیان، اظهار داشت: دکتر علی اکبری یک رئیس دانشگاه حرفه ای  است، که در دوره دوم مدیریت ایشان در دانشگاه ایلام، به بیان دانشجویان و اساتید، روند توسعه دانشگاه شتاب گرفته و جایگاه آن در سطح ملی ارتقاء یافته است.

تقدير از مهندس مرواريد استاندار ايلام در مراسم آغاز سال تحصيلي جديد دانشگاه