تقدیر از مهندس مروارید استاندار ایلام در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه

خانه خبرها
تقدير از مهندس مرواريد استاندار ايلام در مراسم آغاز سال تحصيلي جديد دانشگاه

در مراسم آغاز سال تحصيلي جديد دانشگاه، به طور ويژه اي از مهندس مرواريد استاندار ايلام تقدير بعمل آمد.

    به گزارش روابط عمومي دانشگاه، در مراسم آغاز سال تحصيلي جديد، که روز گذشته با حضور دکتر هاشمي سرپرست وزارت علوم، مديران ادارات و روساي سازمانهاي استان و جمع زيادي از دانشجويان، اساتيد و کارکنان دانشگاه برگزار گرديد، به طور ويژه اي از مهندس مرواريد استاندار ايلام تقدير بعمل آمد.

   در اين مراسم دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه، با تقدير از زحمات و  پي گيريهاي مهندس مرواريد استاندار ايلام براي توسعه استان، اظهار داشت: مي خواهيم از مهندس مرواريد تقدير کنيم، براي اينکه عيار استانداري را ارتقاء داد، با اخلاق سياسي که داشت و سياست اخلاقي که در مواجهه با توده هاي مختلف مردم و به خصوص دانشگاهيان داشت.

   دکتر علي اکبري، تأکيد کرد: مهندس مرواريد براي همگان در دسترس بود و ثابت کرد، که مي شود استاندار بود و در دسترس بود.

   در اين مراسم دکتر علي اکبري به نمايندگي از جامعه دانشگاهي به همراه دکتر هاشمي سرپرست وزارت علوم با اهداء هديه اي به مهندس مرواريد، از زحمات وي تقدير بعمل آوردند.

     در اين مراسم مهندس مرواريد، با تشکر از حسن نظر دکتر علي کبري و ديگر دانشگاهيان، اظهار داشت: دکتر علي اکبري يک رئيس دانشگاه حرفه اي  است، که در دوره دوم مديريت ايشان در دانشگاه ايلام، به بيان دانشجويان و اساتيد، روند توسعه دانشگاه شتاب گرفته و جايگاه آن در سطح ملي ارتقاء يافته است.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها