شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

مراسم تقدیر از پژوهشگران و فناوران برتر استان برگزار گردید

طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه، از 27 نفر از پژوهشگران و فناوران برتر استان تقدیر بعمل آمد.

  به گزارش روابط عمومی، مراسم تقدیر از پژوهشگران و فناوران برتر استان با حضور دکتر نوذری معاون سیاسی و امنیتی استانداری، دکتر درویشی معاون اقتصادی، دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه، روسای دانشگاه های استان، روسای سازمان ها، اساتید و پژوهشگران، عصر دیروز در محل سالن شهید رجایی استانداری برگزار گردید.

  در این مراسم، دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه، با گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری و تشکر از استاندار محترم و مجموعه استانداری به جهت اهتمام در بزرگداشت هفته پژوهش، تأکید کرد برای برگزاری مناسب هفته پژوهش و فناوری جلسات منظمی برگزار گردید و با اطلاع رسانی درست و مشارکت تمامی دستگاه ها و سازمان ها، خوشبختانه برنامه های مربوطه در سطح مطلوبی در حال برگزاری است.

  پروفسور علی اکبری در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری در دانشگاه ایلام، بیان داشت: روز شنبه 24 آذر بعنوان «پژوهش و فناوری مدرسه و دانشگاه» نامگذاری شده و در این روز دانشگاه میزبان دانش آموزان مناطق مختلف شهری و روستایی بود تا با بخش‌های مختلف این دانشگاه آشنا شوند.

  رئیس دانشگاه افزود: در روز یک شنبه 25 آذر نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان ایلام با حضور استاندار ایلام و روسای سازمان ها با 68 غرفه افتتاح گردید که به مدت سه روز ادامه دارد، که  آخرین دستاوردهای پژوهشی و فناوری دانشگاه های استان، پارک علم و فناوری، سازمان­ ها  و شرکت های خصوصی در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته شده است، که حضور 42 شرکت خصوصی و واحد فناور از  نقاط برجسته نمایشگاه امسال است.

  دکتر علی اکبری، اضافه کرد: رونمایی از سه طرح فناورانه که محصول طرح مشترک بین دانشگاه ایلام و شرکت توزیع برق است و رونمایی از شش طرح پژوهشی مسئله‌ محور از حرکت‌های ارزشمندی است که در دانشگاه ایلام انجام شده است.

   رئیس دانشگاه با اشاره به برگزاری جلسه نقد کتاب همزمان با برکزاری نمایشگاه، گفت:  جلسه نقد کتاب «بررسی تطبیقی روایات مهدویت» تألیف دکتر مهدی اکبرنژاد که عناوین مختلف ملی را کسب کرده و کتاب «اطلس رنگی آفات درختان میوه» که به چاپ چهارم رسیده برگزار شد.

   دکتر علی اکبری، از افتتاح جشنواره اختراعات و ابتکارات زاگرس و زردکوه در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه این هفته در دانشگاه ایلام خبر داد و گفت: این جشنواره به مدت دو روز و با حضور 10 استان و رقابت 85 اثر از مجموع 140 اثر دریافت شده برگزار خواهد شد.

  در این مراسم دکتر نوذری معاون سیاسی و امنیتی استانداری و دکتر درویشی معاون اقتصادی سخنانی را در زمینه اهمیت و جایگاه پژوهش در روند توسعه کشور و استان ارائه کردند و سپس حاضرین در نشست به بیان دیدگاه ها و انتقادات مورد نظر خود پرداختند و در پایان از 27 نفر از پژوهشگران و فناوران برتر استان تقدیر بعمل آمد.

مراسم تقدير از پژوهشگران و فناوران برتر استان برگزار گرديد مراسم تقدير از پژوهشگران و فناوران برتر استان برگزار گرديد مراسم تقدير از پژوهشگران و فناوران برتر استان برگزار گرديد مراسم تقدير از پژوهشگران و فناوران برتر استان برگزار گرديد مراسم تقدير از پژوهشگران و فناوران برتر استان برگزار گرديد مراسم تقدير از پژوهشگران و فناوران برتر استان برگزار گرديد مراسم تقدير از پژوهشگران و فناوران برتر استان برگزار گرديد مراسم تقدير از پژوهشگران و فناوران برتر استان برگزار گرديد مراسم تقدير از پژوهشگران و فناوران برتر استان برگزار گرديد مراسم تقدير از پژوهشگران و فناوران برتر استان برگزار گرديد