مراسم تقدیر از پژوهشگران و فناوران برتر استان برگزار گردید

خانه خبرها
مراسم تقدير از پژوهشگران و فناوران برتر استان برگزار گرديد

طي مراسمي با حضور مسئولان استاني و دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه، از 27 نفر از پژوهشگران و فناوران برتر استان تقدير بعمل آمد.

  به گزارش روابط عمومي، مراسم تقدير از پژوهشگران و فناوران برتر استان با حضور دکتر نوذري معاون سياسي و امنيتي استانداري، دکتر درويشي معاون اقتصادي، دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه، روساي دانشگاه هاي استان، روساي سازمان ها، اساتيد و پژوهشگران، عصر ديروز در محل سالن شهيد رجايي استانداري برگزار گرديد.

  در اين مراسم، دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه، با گراميداشت هفته پژوهش و فناوري و تشکر از استاندار محترم و مجموعه استانداري به جهت اهتمام در بزرگداشت هفته پژوهش، تأکيد کرد براي برگزاري مناسب هفته پژوهش و فناوري جلسات منظمي برگزار گرديد و با اطلاع رساني درست و مشارکت تمامي دستگاه ها و سازمان ها، خوشبختانه برنامه هاي مربوطه در سطح مطلوبي در حال برگزاري است.

  پروفسور علي اکبري در ادامه با اشاره به برگزاري برنامه هاي متنوع بزرگداشت هفته پژوهش و فناوري در دانشگاه ايلام، بيان داشت: روز شنبه 24 آذر بعنوان «پژوهش و فناوري مدرسه و دانشگاه» نامگذاري شده و در اين روز دانشگاه ميزبان دانش آموزان مناطق مختلف شهري و روستايي بود تا با بخش‌هاي مختلف اين دانشگاه آشنا شوند.

  رئيس دانشگاه افزود: در روز يک شنبه 25 آذر نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي، فناوري و فن بازار استان ايلام با حضور استاندار ايلام و روساي سازمان ها با 68 غرفه افتتاح گرديد که به مدت سه روز ادامه دارد، که  آخرين دستاوردهاي پژوهشي و فناوري دانشگاه هاي استان، پارک علم و فناوري، سازمان­ ها  و شرکت هاي خصوصي در اين نمايشگاه به معرض نمايش گذاشته شده است، که حضور 42 شرکت خصوصي و واحد فناور از  نقاط برجسته نمايشگاه امسال است.

  دکتر علي اکبري، اضافه کرد: رونمايي از سه طرح فناورانه که محصول طرح مشترک بين دانشگاه ايلام و شرکت توزيع برق است و رونمايي از شش طرح پژوهشي مسئله‌ محور از حرکت‌هاي ارزشمندي است که در دانشگاه ايلام انجام شده است.

   رئيس دانشگاه با اشاره به برگزاري جلسه نقد کتاب همزمان با برکزاري نمايشگاه، گفت:  جلسه نقد کتاب «بررسي تطبيقي روايات مهدويت» تأليف دکتر مهدي اکبرنژاد که عناوين مختلف ملي را کسب کرده و کتاب «اطلس رنگي آفات درختان ميوه» که به چاپ چهارم رسيده برگزار شد.

   دکتر علي اکبري، از افتتاح جشنواره اختراعات و ابتکارات زاگرس و زردکوه در روزهاي چهارشنبه و پنج‌شنبه اين هفته در دانشگاه ايلام خبر داد و گفت: اين جشنواره به مدت دو روز و با حضور 10 استان و رقابت 85 اثر از مجموع 140 اثر دريافت شده برگزار خواهد شد.

  در اين مراسم دکتر نوذري معاون سياسي و امنيتي استانداري و دکتر درويشي معاون اقتصادي سخناني را در زمينه اهميت و جايگاه پژوهش در روند توسعه کشور و استان ارائه کردند و سپس حاضرين در نشست به بيان ديدگاه ها و انتقادات مورد نظر خود پرداختند و در پايان از 27 نفر از پژوهشگران و فناوران برتر استان تقدير بعمل آمد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها