شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

نشست رئیس دانشگاه ایلام و مدیرکل منابع طبیعی استان برگزار گردید

در راستای پی گیری و تحقق تفاهم نامه مشترک و توسعه روابط دوجانبه، نشست رئیس دانشگاه ایلام و مدیرکل سازمان منابع طبیعی استان برگزار گردید.

  به گزارش روابط عمومی، نشست دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه ایلام و دکتر احمدی مدیرکل سازمان منابع طبیعی استان با حضور دکتر مهدیزاده معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، دکتر رستمی نیا رئیس دانشکده کشاورزی، دکتر صیدی رئیس دفتر ارتباط با صنعت و جامعه،دکتر عباسی مشاور رئیس، دکتر حیدری مدیر گروه جنگل و مرتع و تعدادی از اساتید، صبح امروز در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار گردید.

  در این نشست، دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه با ابراز خرسندی از توسعه همکاری های دوجانبه دانشگاه ایلام و سازمان منابع طبیعی استان، تأکید کرد: دانشگاه ایلام برای خود رسالت اجتماعی تعریف کرده است و در این راستا کمک به حل مشکلات استان و مشارکت در روند توسعه آن از اولویت های اصلی در دانشگاه می باشد.

   رئیس دانشگاه، تصریح کرد: با توجه به فهم و دغدغه های مشترکی که وجود دارد و اراده ای که بر دو طرف حاکم است، دورنمای توسعه همکاری های دوجانبه روشن و امیدوار کننده است و ان شاء الله  با تشریک مساعی زمینه ارتباط و همکاری بیشتر و در راستای توسعه استان فراهم می گردد.

   دکتر علی اکبری با مثبت خواندن همکاری دو سازمان در کارگروه پژوهشی و آموزشی استان، خواستار حمایت جدی سازمان منابع طبیعی از پایان نامه های ارشد و دکتری و تحقیقات کاربردی اعضای هیات  مربوطه در دانشگاه ایلام شد و بر مراجعه حضوری دانشجویان به مراتع و جنگل های استان برای گذراندن دوره های عملی تأکید کرد.

  در این نشست دکتر احمدی مدیرکل منابع طبیعی استان با تشکر از حسن همکاری دانشگاه ایلام با این سازمان، تأکید کرد: تعداد زیادی از مدیران و کارشناسان سازمان منابع طبیعی استان دانشجوی دانشگاه ایلام بوده اند که این امر زمینه مناسبی برای همفکری و برنامه ریزی فراهم نموده است.

  وی افزود: برای توسعه همکاری بیشتر خواستار برگزاری این نشست در سطح گسترده تری به میزبانی سازمان منابع طبیعی و بازدید اساتید و دانشجویان دانشگاه از شهرستان مهران جهت آشنایی بیشتر با عملکرد این سازمان می باشم.

  در این نشست، همچنین دکتر مهدیزاده معاون پژوهش و فناوری دانشگاه و دکتر حیدری مدیر گروه جنگل و مرتع به بیان نظرات و پیشنهادت خود پرداختند و خواستار حمایت جدی تر و عملی تر سازمان منابع طبیعی استان از دانشجویان و اساتید دانشگاه ایلام شدند.

 

نشست رئيس دانشگاه ايلام و مديرکل منابع طبيعي استان برگزار گرديد نشست رئيس دانشگاه ايلام و مديرکل منابع طبيعي استان برگزار گرديد