نشست رئیس دانشگاه ایلام و مدیرکل منابع طبیعی استان برگزار گردید

خانه خبرها
نشست رئيس دانشگاه ايلام و مديرکل منابع طبيعي استان برگزار گرديد

در راستاي پي گيري و تحقق تفاهم نامه مشترک و توسعه روابط دوجانبه، نشست رئيس دانشگاه ايلام و مديرکل سازمان منابع طبيعي استان برگزار گرديد.

  به گزارش روابط عمومي، نشست دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه ايلام و دکتر احمدي مديرکل سازمان منابع طبيعي استان با حضور دکتر مهديزاده معاون پژوهش و فناوري دانشگاه، دکتر رستمي نيا رئيس دانشکده کشاورزي، دکتر صيدي رئيس دفتر ارتباط با صنعت و جامعه،دکتر عباسي مشاور رئيس، دکتر حيدري مدير گروه جنگل و مرتع و تعدادي از اساتيد، صبح امروز در محل سالن جلسات حوزه رياست برگزار گرديد.

  در اين نشست، دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه با ابراز خرسندي از توسعه همکاري هاي دوجانبه دانشگاه ايلام و سازمان منابع طبيعي استان، تأکيد کرد: دانشگاه ايلام براي خود رسالت اجتماعي تعريف کرده است و در اين راستا کمک به حل مشکلات استان و مشارکت در روند توسعه آن از اولويت هاي اصلي در دانشگاه مي باشد.

   رئيس دانشگاه، تصريح کرد: با توجه به فهم و دغدغه هاي مشترکي که وجود دارد و اراده اي که بر دو طرف حاکم است، دورنماي توسعه همکاري هاي دوجانبه روشن و اميدوار کننده است و ان شاء الله  با تشريک مساعي زمينه ارتباط و همکاري بيشتر و در راستاي توسعه استان فراهم مي گردد.

   دکتر علي اکبري با مثبت خواندن همکاري دو سازمان در کارگروه پژوهشي و آموزشي استان، خواستار حمايت جدي سازمان منابع طبيعي از پايان نامه هاي ارشد و دکتري و تحقيقات کاربردي اعضاي هيات  مربوطه در دانشگاه ايلام شد و بر مراجعه حضوري دانشجويان به مراتع و جنگل هاي استان براي گذراندن دوره هاي عملي تأکيد کرد.

  در اين نشست دکتر احمدي مديرکل منابع طبيعي استان با تشکر از حسن همکاري دانشگاه ايلام با اين سازمان، تأکيد کرد: تعداد زيادي از مديران و کارشناسان سازمان منابع طبيعي استان دانشجوي دانشگاه ايلام بوده اند که اين امر زمينه مناسبي براي همفکري و برنامه ريزي فراهم نموده است.

  وي افزود: براي توسعه همکاري بيشتر خواستار برگزاري اين نشست در سطح گسترده تري به ميزباني سازمان منابع طبيعي و بازديد اساتيد و دانشجويان دانشگاه از شهرستان مهران جهت آشنايي بيشتر با عملکرد اين سازمان مي باشم.

  در اين نشست، همچنين دکتر مهديزاده معاون پژوهش و فناوري دانشگاه و دکتر حيدري مدير گروه جنگل و مرتع به بيان نظرات و پيشنهادت خود پرداختند و خواستار حمايت جدي تر و عملي تر سازمان منابع طبيعي استان از دانشجويان و اساتيد دانشگاه ايلام شدند.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها