شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

نشست شورای آموزشی دانشگاه در آموزشکده فنی مهندسی و کشاورزی دهلران برگزار گردید

با حضور معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، نشست شورای آموزشی دانشگاه در آموزشکده فنی مهندسی و کشاورزی دهلران برگزار گردید.

   به گزارش روابط عمومی، جلسه شورای آموزشی دانشگاه به ریاست دکتر نعمتی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی و با حضور دکتر خیرعلی پور سرپرست آموزشکده، صبح روز روز یکشنبه 97/11/7 در محل آموزشکده فنی مهندسی و کشاورزی دهلران وابسته به دانشگاه برگزار گردید. در این جلسه ابتدا دکتر خیرعلی پور سرپرست آموزشکده، ضمن خیرمقدم به دکتر نعمتی و اعضای شورای آموزشی، توضیحاتی را درباره امکانات و ظرفیت های آموزشکده، رشته ها، تعداد دانشجویان و کیفیت برگزاری کلاس ها ارائه نمود و سپس دکتر نعمتی با اشاره به اینکه توسعه آموزشکده فنی مهندسی و کشاورزی دهلران بر اساس تأکید ریاست محترم دانشگاه در اولویت برنامه های دانشگاه ایلام قرار دارد، تأکید کرد برگزاری نشست شورای آموزشی در این آموزشکده نشانگر عزم جدی برای توسعه فعالیت های آموزشی در این حوزه است که امید است به نتایج خوبی منتج شود.

   در ادامه اعضای شورای آموزشی به بحث و تبادل نظر پیرامون: تغییر نام آموزشکده، جذب اعضای هیات علمی جدید،  اخذ مجوز رشته های جدید در مقطع کارشناسی، پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد،  تاسیس پژوهشکده و تهیه زمین برای آموزش محصولات زراعی و تولیدات دامی پرداختند.

 

نشست شوراي آموزشي دانشگاه در آموزشکده فني مهندسي و کشاورزي دهلران برگزار گرديد نشست شوراي آموزشي دانشگاه در آموزشکده فني مهندسي و کشاورزي دهلران برگزار گرديد نشست شوراي آموزشي دانشگاه در آموزشکده فني مهندسي و کشاورزي دهلران برگزار گرديد