نشست شورای آموزشی دانشگاه در آموزشکده فنی مهندسی و کشاورزی دهلران برگزار گردید

خانه خبرها
نشست شوراي آموزشي دانشگاه در آموزشکده فني مهندسي و کشاورزي دهلران برگزار گرديد

با حضور معاون آموزش و تحصيلات تکميلي دانشگاه، نشست شوراي آموزشي دانشگاه در آموزشکده فني مهندسي و کشاورزي دهلران برگزار گرديد.

   به گزارش روابط عمومي، جلسه شوراي آموزشي دانشگاه به رياست دکتر نعمتي معاون آموزش و تحصيلات تکميلي و با حضور دکتر خيرعلي پور سرپرست آموزشکده، صبح روز روز يکشنبه 97/11/7 در محل آموزشکده فني مهندسي و کشاورزي دهلران وابسته به دانشگاه برگزار گرديد. در اين جلسه ابتدا دکتر خيرعلي پور سرپرست آموزشکده، ضمن خيرمقدم به دکتر نعمتي و اعضاي شوراي آموزشي، توضيحاتي را درباره امکانات و ظرفيت هاي آموزشکده، رشته ها، تعداد دانشجويان و کيفيت برگزاري کلاس ها ارائه نمود و سپس دکتر نعمتي با اشاره به اينکه توسعه آموزشکده فني مهندسي و کشاورزي دهلران بر اساس تأکيد رياست محترم دانشگاه در اولويت برنامه هاي دانشگاه ايلام قرار دارد، تأکيد کرد برگزاري نشست شوراي آموزشي در اين آموزشکده نشانگر عزم جدي براي توسعه فعاليت هاي آموزشي در اين حوزه است که اميد است به نتايج خوبي منتج شود.

   در ادامه اعضاي شوراي آموزشي به بحث و تبادل نظر پيرامون: تغيير نام آموزشکده، جذب اعضاي هيات علمي جديد،  اخذ مجوز رشته هاي جديد در مقطع کارشناسي، پذيرش دانشجو در مقطع کارشناسي ارشد،  تاسيس پژوهشکده و تهيه زمين براي آموزش محصولات زراعي و توليدات دامي پرداختند.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها