شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

رئیس دانشگاه: التزام به برنامه استراتژیک (1400-1396) و توسعه متوازن اولویت های اصلی دانشگاه است

رئیس دانشگاه در نشست معارفه مدیران حوزه معاونت آموزشی، تأکید کرد: اهتمام ما بر این است با التزام به برنامه استراتژیک (1400-1396) و هماهنگی با حوزه های مختلف، توسعه دانشگاه بصورت متوازن صورت گیرد.

 به گزارش روابط عمومی، طی نشستی با حضور دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه، دکتر ملابهرامی معاون پشتیبانی و منابع انسانی، دکتر نعمتی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی و دکتر رضازاده مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست، آقای دکتر جواد میرزایی بعنوان سرپرست امور اعضای هیات علمی و خانم دکتر سمیه مرادی بعنوان سرپرست دفتر استعدادهای درخشان معرفی شدند و حکم مدیریت دکتر محسن توکلی بعنوان مدیرکل امور آموزشی به مدت دو سال تمدید گردید.

 در این نشست، دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه با ابراز رضایت از روند فعالیت های حوزه معاونت آموزشی و با آرزوی موفقیت برای خانم مرادی و دکتر میرزایی در سمت های جدید و تشکر از زحمات دکتر توکلی، برنامه استراتژیک دانشگاه (1400-1396) را میثاق نامه مشترک مدیریت دانشگاه عنوان کرد و خواستار اهتمام مجموعه حوزه معاونت آموزشی برای تحقق اهداف آن گردید و بیان داشت: مجموعه مدیران دانشگاه و از جمله مدیران حوزه معاونت آموزشی، باید فعالیت ها و اقدامات خود را بر اساس اهداف طراحی شده در برنامه استراتژیک (1400-1396) مدون نمایند تا ضمن اینکه اهداف مورد نظر در این برنامه محقق گردد، زمینه توسعه متوازن دانشگاه فراهم آید.

 رئیس دانشگاه، با اشاره به شعارهای دانشگاه شامل: پیشتازی، قانون‌ مداری، پاسخگویی، مأموریت ‌گرایی، اخلاق ‌مداری، خلاقیت و کارآفرینی، تأکید کرد: این شعارها اتفاقی انتخاب نشده اند، بلکه با مشورت، بحث و گفتگوهای طولانی در هیات رئیسه این واژه ها برگزیده شده اند، تا بر اساس برنامه مدون، از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود استفاده گردد و با ارتقاء شاخص ها در حوزه های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی، دانشجویی و پشتیبانی و منابع انسانی، جایگاه دانشگاه ایلام، در سطح استان، منطقه و ملی ارتقاء یابد.

  دکتر علی اکبری، خاطرنشان کرد: خوشبختانه گام های موثری در این زمینه برداشته شده و جایگاه دانشگاه در سطح کشور ارتقاء یافته و معاونین وزارت علوم در موقعیت های مختلف، رضایت خود را از عملکرد دانشگاه ایلام ابراز داشته اند.

    رئیس دانشگاه، سیاست گذاری را از جمله انتظارات خود از معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، عنوان کرد و گفت: حوزه آموزشی دارای فعالیت های مختلف و گسترده ای است و از طرف دیگر مشکلات و تنگناهای زیادی هم وجود دارد و برای همین باید با سیاست گذاری درست و با لحاظ کردن برنامه استراتژیک، هماهنگی و توازن در این حوزه ایجاد کرد، تا زمینه تحقق اهداف مورد نظر فراهم گردد.

  رئیس دانشگاه، با اعلام اینکه پاسخ گویی و قانون مداری در صدر اولویت های دانشگاه ایلام قرار دارد، بیان کرد: برای اینکه پیشتاز باشیم، باید به قانون مداری و پاسخ گویی التزام داشته باشیم و برای همین علاوه بر مجموعه مدیران حوزه معاونت آموزشی، معاونین آموزشی دانشکده ها، گروه های آموزشی و آموزش دانشکده ها ضمن اینکه باید در چارچوب قوانین مصوب عمل نمایند، باید نسبت به سئوالات و مطالبات ارباب رجوع، اساتید و دانشجویان پاسخ گو باشند.

  دکتر علی اکبری با اشاره به تمدید حکم مدیریت دکتر توکلی در سمت مدیرکل امور آموزشی دانشگاه، بیان داشت: ارتقاء کیفیت خدمات آموزشی، استفاده از حداکثر ظرفیت سامانه گلستان، هوشمند سازی کلاس های آموزشی، تفویض اختیارات، ایجاد توازن و هماهنگی فعالیت های آموزشی را از جمله انتظارات خود از ایشان عنوان کرد و بر اطلاع رسانی به موقع و درست فعالیت های این حوزه تأکید کرد.

  رئیس دانشگاه در ادامه با اشاره به راه اندازی مدیریت امور اعضای هیات علمی و آرزوی موفقیت برای دکتر میرزایی در این سمت جدید، تأکید کرد: ایجاد این مدیریت و مجموعه وظایف و مأموریت هایی که برای آن پیش بینی شده، تدبیر و برنامه ای جامع برای هماهنگی و ارتقاء سطح خدمات رسانی به اعضای هیأت علمی است.

  دکتر علی اکبری، افزود: سیاست گذاری و برنامه ‌ریزی در حوزه اعضای هیأت علمی، حفظ کرامت اساتید، ساماندهی، ایجاد وحدت رویه، کم کردن مراجعات، هماهنگی مدیریت فرایند جذب، مدیریت و نظارت بر انجام امور اداری مربوط به هیات علمی، هماهنگی در بررسی شرایط ارتقاء با توجه به ارزیابی های صورت گرفته، نظارت بر برنامه‌ ریزی و انجام امور اجرایی مربوط به حقوق و دستمزد و نظارت بر طراحی، برگزاری، ارزیابی و بازنگری دوره‌ها و کارگاه های تخصصی دانش ‌افزایی اساتید، از جمله وظایف پیش بینی شده برای این مدیریت است.

  رئیس دانشگاه در ادامه با تبریک و آرزوی موفقیت برای خانم دکتر مرادی در سمت جدید، تأکید کرد: استفاده از بانوان در مدیریت میانی دانشگاه از جمله برنامه های اصلی دانشگاه است و انشاء الله خانم دکتر مرادی با عملیاتی کردن برنامه های دانشگاه در زمینه شناسایی، حمایت و هدایت دانشجویان ممتاز؛ بتواند در زمینه بُلد کردن فعالیت های این حوزه و مأموریت های محوله موفق باشد.

  در این نشست دکتر نعمتی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی با تشکر از حمایت ها  و پشتیبانی های دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه و هیات رئیسه، بر تحقق انتظارات رئیس دانشگاه تأکید کرد و خواستار اهتمام جدی مدیران و کارکنان حوزه معاونت آموزشی برای ارتقاء سطح خدمات آموزشی و تحقق اهداف برنامه استراتژیک دانشگاه گردید.

در این نشست دکتر توکلی مدیر امور آموزشی، دکتر میرزایی سرپرست امور اعضای هیات علمی و خانم دکتر مرادی سرپرست دفتر استعدادهای درخشان توضیحاتی را درباره برنامه های آتی خود ارائه کردند.

رئيس دانشگاه: التزام به برنامه استراتژيک (1400-1396) و توسعه متوازن اولويت هاي اصلي دانشگاه است رئيس دانشگاه: التزام به برنامه استراتژيک (1400-1396) و توسعه متوازن اولويت هاي اصلي دانشگاه است رئيس دانشگاه: التزام به برنامه استراتژيک (1400-1396) و توسعه متوازن اولويت هاي اصلي دانشگاه است رئيس دانشگاه: التزام به برنامه استراتژيک (1400-1396) و توسعه متوازن اولويت هاي اصلي دانشگاه است