رئیس دانشگاه: التزام به برنامه استراتژیک (1400-1396) و توسعه متوازن اولویت های اصلی دانشگاه است

خانه خبرها
رئيس دانشگاه: التزام به برنامه استراتژيک (1400-1396) و توسعه متوازن اولويت هاي اصلي دانشگاه است

رئيس دانشگاه در نشست معارفه مديران حوزه معاونت آموزشي، تأکيد کرد: اهتمام ما بر اين است با التزام به برنامه استراتژيک (1400-1396) و هماهنگي با حوزه هاي مختلف، توسعه دانشگاه بصورت متوازن صورت گيرد.

 به گزارش روابط عمومي، طي نشستي با حضور دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه، دکتر ملابهرامي معاون پشتيباني و منابع انساني، دکتر نعمتي معاون آموزش و تحصيلات تکميلي و دکتر رضازاده مشاور رئيس و مدير حوزه رياست، آقاي دکتر جواد ميرزايي بعنوان سرپرست امور اعضاي هيات علمي و خانم دکتر سميه مرادي بعنوان سرپرست دفتر استعدادهاي درخشان معرفي شدند و حکم مديريت دکتر محسن توکلي بعنوان مديرکل امور آموزشي به مدت دو سال تمديد گرديد.

 در اين نشست، دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه با ابراز رضايت از روند فعاليت هاي حوزه معاونت آموزشي و با آرزوي موفقيت براي خانم مرادي و دکتر ميرزايي در سمت هاي جديد و تشکر از زحمات دکتر توکلي، برنامه استراتژيک دانشگاه (1400-1396) را ميثاق نامه مشترک مديريت دانشگاه عنوان کرد و خواستار اهتمام مجموعه حوزه معاونت آموزشي براي تحقق اهداف آن گرديد و بيان داشت: مجموعه مديران دانشگاه و از جمله مديران حوزه معاونت آموزشي، بايد فعاليت ها و اقدامات خود را بر اساس اهداف طراحي شده در برنامه استراتژيک (1400-1396) مدون نمايند تا ضمن اينکه اهداف مورد نظر در اين برنامه محقق گردد، زمينه توسعه متوازن دانشگاه فراهم آيد.

 رئيس دانشگاه، با اشاره به شعارهاي دانشگاه شامل: پيشتازي، قانون‌ مداري، پاسخگويي، مأموريت ‌گرايي، اخلاق ‌مداري، خلاقيت و کارآفريني، تأکيد کرد: اين شعارها اتفاقي انتخاب نشده اند، بلکه با مشورت، بحث و گفتگوهاي طولاني در هيات رئيسه اين واژه ها برگزيده شده اند، تا بر اساس برنامه مدون، از تمامي ظرفيت ها و امکانات موجود استفاده گردد و با ارتقاء شاخص ها در حوزه هاي مختلف آموزشي، پژوهشي، فرهنگي و اجتماعي، دانشجويي و پشتيباني و منابع انساني، جايگاه دانشگاه ايلام، در سطح استان، منطقه و ملي ارتقاء يابد.

  دکتر علي اکبري، خاطرنشان کرد: خوشبختانه گام هاي موثري در اين زمينه برداشته شده و جايگاه دانشگاه در سطح کشور ارتقاء يافته و معاونين وزارت علوم در موقعيت هاي مختلف، رضايت خود را از عملکرد دانشگاه ايلام ابراز داشته اند.

    رئيس دانشگاه، سياست گذاري را از جمله انتظارات خود از معاون آموزش و تحصيلات تکميلي دانشگاه، عنوان کرد و گفت: حوزه آموزشي داراي فعاليت هاي مختلف و گسترده اي است و از طرف ديگر مشکلات و تنگناهاي زيادي هم وجود دارد و براي همين بايد با سياست گذاري درست و با لحاظ کردن برنامه استراتژيک، هماهنگي و توازن در اين حوزه ايجاد کرد، تا زمينه تحقق اهداف مورد نظر فراهم گردد.

  رئيس دانشگاه، با اعلام اينکه پاسخ گويي و قانون مداري در صدر اولويت هاي دانشگاه ايلام قرار دارد، بيان کرد: براي اينکه پيشتاز باشيم، بايد به قانون مداري و پاسخ گويي التزام داشته باشيم و براي همين علاوه بر مجموعه مديران حوزه معاونت آموزشي، معاونين آموزشي دانشکده ها، گروه هاي آموزشي و آموزش دانشکده ها ضمن اينکه بايد در چارچوب قوانين مصوب عمل نمايند، بايد نسبت به سئوالات و مطالبات ارباب رجوع، اساتيد و دانشجويان پاسخ گو باشند.

  دکتر علي اکبري با اشاره به تمديد حکم مديريت دکتر توکلي در سمت مديرکل امور آموزشي دانشگاه، بيان داشت: ارتقاء کيفيت خدمات آموزشي، استفاده از حداکثر ظرفيت سامانه گلستان، هوشمند سازي کلاس هاي آموزشي، تفويض اختيارات، ايجاد توازن و هماهنگي فعاليت هاي آموزشي را از جمله انتظارات خود از ايشان عنوان کرد و بر اطلاع رساني به موقع و درست فعاليت هاي اين حوزه تأکيد کرد.

  رئيس دانشگاه در ادامه با اشاره به راه اندازي مديريت امور اعضاي هيات علمي و آرزوي موفقيت براي دکتر ميرزايي در اين سمت جديد، تأکيد کرد: ايجاد اين مديريت و مجموعه وظايف و مأموريت هايي که براي آن پيش بيني شده، تدبير و برنامه اي جامع براي هماهنگي و ارتقاء سطح خدمات رساني به اعضاي هيأت علمي است.

  دکتر علي اکبري، افزود: سياست گذاري و برنامه ‌ريزي در حوزه اعضاي هيأت علمي، حفظ کرامت اساتيد، ساماندهي، ايجاد وحدت رويه، کم کردن مراجعات، هماهنگي مديريت فرايند جذب، مديريت و نظارت بر انجام امور اداري مربوط به هيات علمي، هماهنگي در بررسي شرايط ارتقاء با توجه به ارزيابي هاي صورت گرفته، نظارت بر برنامه‌ ريزي و انجام امور اجرايي مربوط به حقوق و دستمزد و نظارت بر طراحي، برگزاري، ارزيابي و بازنگري دوره‌ها و کارگاه هاي تخصصي دانش ‌افزايي اساتيد، از جمله وظايف پيش بيني شده براي اين مديريت است.

  رئيس دانشگاه در ادامه با تبريک و آرزوي موفقيت براي خانم دکتر مرادي در سمت جديد، تأکيد کرد: استفاده از بانوان در مديريت مياني دانشگاه از جمله برنامه هاي اصلي دانشگاه است و انشاء الله خانم دکتر مرادي با عملياتي کردن برنامه هاي دانشگاه در زمينه شناسايي، حمايت و هدايت دانشجويان ممتاز؛ بتواند در زمينه بُلد کردن فعاليت هاي اين حوزه و مأموريت هاي محوله موفق باشد.

  در اين نشست دکتر نعمتي معاون آموزش و تحصيلات تکميلي با تشکر از حمايت ها  و پشتيباني هاي دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه و هيات رئيسه، بر تحقق انتظارات رئيس دانشگاه تأکيد کرد و خواستار اهتمام جدي مديران و کارکنان حوزه معاونت آموزشي براي ارتقاء سطح خدمات آموزشي و تحقق اهداف برنامه استراتژيک دانشگاه گرديد.

در اين نشست دکتر توکلي مدير امور آموزشي، دکتر ميرزايي سرپرست امور اعضاي هيات علمي و خانم دکتر مرادي سرپرست دفتر استعدادهاي درخشان توضيحاتي را درباره برنامه هاي آتي خود ارائه کردند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها