شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

کارگاه آموزشی انقلاب اسلامی، فرصت ها و تهدیدها در دانشگاه برگزار گردید

با برنامه ریزی و هماهنگی دفتر هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه ایلام، کارگاه آموزشی انقلاب اسلامی، فرصت ها و تهدیدها در محل سالن فرزانگان برگزار گردید.

  به گزارش روابط عمومی، کارگاه آموزشی «انقلاب اسلامی، فرصت ها و تهدیدها» با حضور دکتر شیرخانی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه،  حجت الاسلام عوض نژاد معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان، حجت الاسلام یعقوبی معاون نهاد نمایندگی در دانشگاه و جمعی از اساتید و با تدریس دکتر ملکوتی مدیر گروه علوم سیاسی دانشگاه تهران، صبح دیروز در محل سالن فرزانگان برگزار گردید.

  در این کارگاه دکتر ملکوتی با گرامیداشت دهه فجر، به دستاوردهای انقلاب اسلامی در دو بخش داخلی و خارجی پرداخت و بیان داشت: استقلال از قدرت های جهانی، تشکیل نظام مردم سالار دینی، سقوط نظام شاهنشاهی، نظام سازی و اقتتدار منطقه ای و جهانی از جمله دستاوردهای سیاسی انقلاب اسلامی است.

  مدیر گروه علوم سیاسی دانشگاه تهران درباره دستاوردهای اقتصادی انقلاب اسلامی، گفت: گسترش طبقه متوسط، کاهش  فاصله درآمدهای بین شهر و روستا، کاهش فاصله طبقاتی، توسعه زیرساخت ها و افزایش تولید ملی از جمله دستاوردهای اقتصادی انقلاب اسلامی است.

   دکتر ملکوتی با عنوان اینکه یکی از مهمترین دستاوردهای جمهوری اسلامی در حوزه علم و فناوری است، بیان کرد: سرعت پیشرفت علمی در ایران بر اساس گزارش محافل علمی بین‌‌المللی، 11 برابر سرعت متوسط رشد علم در جهان است که این عدد نشان می‌دهد ایران با چه سرعت بالایی در حال کم ‌کردن فاصله خود نسبت به کشورهای پیش‌رفته جهان بوده و با این سرعت اکنون ایران در جایگاه دوازدهم تولید علم جهان قرار دارد.

   وی افزود: جمهوری اسلامی در زمینه هوش مصنوعی،  نانو، سلول های بنیادی، فناوری هسته ای، هوافضا و داروهای پزشکی موفقیت های چشمگیری داشته باشد.

   دکتر ملکوتی در ادامه مباحثی را در زمینه علل مخالف غرب با جمهوری اسلامی، اوضاع منطقه، چالش های غرب و توسعه نفوذ ایران در سطح منطقه و جهان ارائه داد و در پایان به سئوالات مطرح شده پاسخ داد.

 

کارگاه آموزشي انقلاب اسلامي، فرصت ها و تهديدها در دانشگاه برگزار گرديد کارگاه آموزشي انقلاب اسلامي، فرصت ها و تهديدها در دانشگاه برگزار گرديد کارگاه آموزشي انقلاب اسلامي، فرصت ها و تهديدها در دانشگاه برگزار گرديد کارگاه آموزشي انقلاب اسلامي، فرصت ها و تهديدها در دانشگاه برگزار گرديد کارگاه آموزشي انقلاب اسلامي، فرصت ها و تهديدها در دانشگاه برگزار گرديد کارگاه آموزشي انقلاب اسلامي، فرصت ها و تهديدها در دانشگاه برگزار گرديد کارگاه آموزشي انقلاب اسلامي، فرصت ها و تهديدها در دانشگاه برگزار گرديد کارگاه آموزشي انقلاب اسلامي، فرصت ها و تهديدها در دانشگاه برگزار گرديد کارگاه آموزشي انقلاب اسلامي، فرصت ها و تهديدها در دانشگاه برگزار گرديد کارگاه آموزشي انقلاب اسلامي، فرصت ها و تهديدها در دانشگاه برگزار گرديد