مراحل ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری 1398 دوره کارشناسی ارشد دانشگاه ایلام

با سلام و عرض تبريک به مناسبت قبولي در آزمون سراسري کارشناسي ارشد و ورود به دانشگاه ايلام، ثبت­ نام و پذيرش در دانشگاه ايلام در دو مرحله و براساس برنامه زير صورت مي­ پذيرد. خواهشمند است با هدف تسريع در ثبت نام و جلوگيري از بي­ نظمي، مراحل زير را به ترتيب انجام دهيد.

 

أ: ثبت نام آموزشي

الف- مرحله اول :ثبت ­نام الکترونيکي

اين مرحله از ثبت ­نام بصورت الکترونيکي از روز چهارشنبه مورخ 20 شهريور لغايت روز يکشنبه مورخ 24 شهريور بصورت غيرحضوري انجام گرفته و در اين مرحله نياز به مراجعه دانشجو به دانشگاه نمي­باشد.

ثبت ­نام الکترونيکي به ترتيب زير انجام مي­شود:

1- مراجعه به آدرس https://edu.ilam.ac.ir  (سيستم گلستان دانشگاه ايلام)

* انجام کليه­ ي مراحل ثبت­نام الکترونيکي اعم از: آموزشي، فرهنگي، رفاه، امور خوابگاهها و ... و تکميل فرمهاي مربوطه و چاپ آنها به منظور ارائه در مرحله ثبت­ نام حضوري الزاميست.

2- مطالعه راهنماي ثبت­ نام دانشجويان جديدالورود در سيستم گلستان (صفحه اول_راهنماي ثبت نام غير حضوري)

* نام کاربري =  شماره داوطلبي+981f

* رمز عبور = کد ملي

 

- چاپ گزارش نهايي ثبت­ نام الکترونيکي جهت ارائه به دانشگاه در زمان ثبت­ نام حضوري.

* اطلاعات وارد شده متعاقباً توسط اداره تحصيلات تکميلي دانشگاه صحت بررسي شده و مسئوليت صحت اطلاعات بعهده دانشجو مي­باشد.

** بديهي است عدم ثبت ­نام به موقع الکترونيکي به منزله انصراف از تحصيل مي­باشد.

 

 

ب- مرحله دوم: ثبت نام حضوري

در اين مرحله از ثبت­ نام لازم است پذيرفته ­شدگان پس از انجام ثبت نام الکترونيکي، جهت انجام ثبت ­نام حضوري در (روز دوشنبه مورخ 25 شهريور لغايت روز سه­ شنبه مورخ 26 شهريور از ساعت هشت صبح لغايت 14 ظهر) در محل ثبت­ نام به آدرس ( ايلام- بلوار پژوهش- دانشگاه ايلام- ساختمان قلم چي- سالن همکف) حضور پيدا کرده و نسبت به ثبت نام اقدام نمايند.

مدارک لازم جهت ارائه در ثبت ­نام حضوري:

1- تصوير تمام صفحات شناسنامه (دو نسخه)

2- تصوير کارت ملي (دو نسخه از پشت و رو)

3- شش (6) قطعه عکس سه در چهار تمام رخ تهيه شده در سال جاري.

4- اصل يا گواهي موقت مدرک کارشناسي با درج تاريخ دانش ­آموختگي و معدل کل به همراه دو نسخه تصوير از آن. (فارغ التحصيل حداکثر تا تاريخ 31 شهريور 1398)

*پذيرفته­ شدگاني که به دلايلي قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسي نمي­ باشند لازم است فرم معدل کارشناسي (فرم شماره 2) را تکميل و همراه ساير مدارک تحويل دهند. بديهي است مهلت تحويل اصل يا گواهي موقت اين قبيل پذيرفته­ شدگان تاريخ 15 مهر 1398 مي­باشد.

** پذيرفته­ شدگاني که تاريخ فارغ ­التحصيلي آنها بعد از 30 يهمن 1397 مي­باشد لازم است علاوه بر مدرک کارشناسي يا گواهي موقت، گواهي معدل خود (فرم شماره 5) تا 30 بهمن 1397 که به تاييد دانشگاه محل اخذ مدرک رسيده باشد را ارائه نمايند.

5- اصل يا گواهي موقت مدرک کارداني با درج تاريخ دانش ­آموختگي و معدل کل به همراه دو نسخه تصوير از آن. (ويژه دانش ­آموختگان مقطع کارشناسي ناپيوسته)

6- پذيرفته­ شدگان شاغل در آموزش و پرورش لازم است قبل از ثبت­ نام، گواهي موافقت بدون قيد وشرط با ادامه تحصيل (خطاب به دانشگاه ايلام) و همچنين موافقت با ارسال تاييديه تحصيلي و ريزنمرات مقطع قبلي(خطاب به دانشگاه محل اخذ مدرک قبلي) را ارائه نمايند.

7- تکميل و ارائه برگ تقاضانامه بهره ­مندي از مزاياي آموزش رايگان ويژه پذيرفته ­شدگان دوره روزانه (فرم شماره4)

8- اصل و کپي کارت پايان خدمت يا معافيت يا دفترچه آماده به خدمت براي آقايان (يا هر مدرک ديگر که نشان دهنده وضعيت نظام وظيفه باشد).

*تکميل فرم درخواست صدور معافيت جهت ارائه به پليس +10 (فرم درخواست معافيت) براي داوطلباني که کارت پايان خدمت يا معافيت ندارند، ضروري است.

9- تکميل فرم مربوط به اطلاعات و آدرس دقيق محل تحصيل دوره کارشناسي (فرم اطلاعات آدرس)

10- کپي صفحه اول دفترچه بيمه درماني (درصورت دارا بودن) اعم از خدمات درماني، تامين اجتماعي و ...

11- تکميل فرم پرسشنامه عمومي دانشجويان کارشناسي ارشد (فرم پرسشنامه).

12- تکميل گواهي تاييد شده توسط دانشگاهها يا موسسه آموزش عالي محل اخذ کارشناسي (فرم شماره يک ويژه پذيرفته­ شدگان بدون آزمون استعدادهاي درخشان)

13- فيش 12.000 ريال به نام دانشگاه پيام نور شعبه بنفشه تهران به شماره حساب 2178609001007 بانک ملي - ويژه دانش آموختگان مراکز و واحدهاي دانشگاه پيام نور که تاريخ فارغ التحصيلي آنها قبل از 1394 مي باشد.

 

ثبت نام پذيرفته شدگان در محل دانشگاه به ترتيب زير صورت مي گيرد:

1- اخذ شماره ثبت نام از محل

2- ورود به محل ثبت نام بر اساس شماره­ هاي اعلامي در محل

3- دريافت شماره دانشجويي

4- تحويل مدارک ثبت نامي ذکر شده به مسئول دريافت مدارک

5- دريافت معرفي ­نامه جهت انتخاب واحد و امور رفاهي

6- مراجعه به ميز دانشکده مربوطه (در محل) جهت انتخاب واحد و تحويل مدارک درخواستي

 

ب- ثبت نام امور فرهنگي

  1. براي شناسايي توانمندي­ها و استعدادهاي شخصي خود لطفا پرسشنامه فرهنگي دانشجويان  را تکميل و به کارشناس فرهنگي مستقر در محل ثبت نام تحويل نماييد.

*پرسشنامه امور فرهنگي

  1. براي راهنمايي و مشاوره به دانشجويان ورودي جديد، دانشجويان فعال فرهنگي با کارت شناسايي در محل ثبت نام آماده ارائه خدمت هستند.
  2. براي فعاليت دانشجويي در انجمن­هاي علمي دانشجويي، تشکل­هاي سياسي، کانون­هاي فرهنگي، مذهبي و هنري به دانشجويان فعال فرهنگي مستقر ثبت نام و کارشناس فرهنگي مراجعه نماييد.
  3. براي آشنايي با معاونت فرهنگي و اجتماعي به پوسترهاي نصب شده در محل ثبت نام و محوطه دانشگاه توجه و يا به ساختمان معاونت فرهنگي مراجعه نماييد.

 

ج- ثبت نام رفاه دانشجويي

1- ثبت نام اينترنتي: در اين مرحله بايستي در پورتال دانشجويي صندوق رفاه وزارت علوم به آدرس زير ثبت نام و شماره پرونده دريافت گردد تا در ثبت نام حضوري تحويل گردد.

 bp.swf.ir                             

                  

 

سپس دانشجويان گرامي جهت تشکيل پرونده مشاوره در دانشگاه لطفاً به آدرسهاي زير مراجعه و نسبت به تکميل فرمها اقدام نموده و روز ثبت نام کارنامه را به کارشناس مربوطه تحويل نمايند.

لينک کارنامه سلامت روان:

http://portal.saorg.ir/mentalhealt

لينک کارنامه سلامت جسم:

http://portal.saorg.ir/physicalhealth

2- مراجعه حضوري: در اين مرحله دانشجو بايستي نسبت به تکميل و تحويل مدارک زير اقدام نمايد:

  • نامه اداره آموزش مبني بر انجام ثبت نام آموزش
  • ارائه شماره پرونده پورتال دانشجويي صندوق رفاه
  • تکميل فرم تسهيلات رفاهي (word يا pdf)
  • اصل شناسنامه
  • اصل کارت ملي

مدارک مورد نياز جهت ثبت نام خوابگاه ها

1-پرداخت وديعه خوابگاه ويژه دانشجويان متقاضي خوابگاه به مبلغ 100.000 ريال (يکصد هزار تومان) به حساب قرض الحسنه دانشجويان به شماره حساب 1917068298 بانک تجارت بنام معاونت دانشجويي دانشگاه ايلام و ارائه فيش واريزي

2-کپي شناسنامه

3-کپي کارت ملي

4-تکميل فرم مشخصات فردي (word يا pdf)

5-پوشه فنردار

6-عکس4 *3 يک قطعه

*  دانشجوياني که داراي حکم و عناوين قهرماني در رشته هاي مختلف ورزشي و يا داراي مدرک مربيگري و داوري مي باشند به نماينده مديريت تربيت بدني مستقر در محل مراجعه نمايند.

 

 

نکات مهم:

1- بدون انجام ثبت­ نام الکترونيکي از مراجعه جهت ثبت ­نام حضوري خودداري گردد.

2- با عنايت به لزوم درج  به موقع معدل و تاريخ فارغ ­التحصيلي و دانشگاه محل اخذ مدرک قبلي در سامانه مغايرت معدل سازمان سنجش، قبل از ارائه مدارک تحصيلي، امکان ثبت ­نام هيچ دانشجويي وجود ندارد.

3- خواهشمند است براي انجام بهينه ثبت­ نام، مراحل و موارد فوق را رعايت نموده و از مراجعه غيرضروري و بدون رعايت زمان اجتناب فرماييد.

4- براي رفاه حال پذيرفته شدگان و اولياي گرامي نمازخانه دانشگاه جهت استراحتي کوتاه مهيا شده است.

5- در صورت عدم اتمام مراحل ثبت نام، غذاخوري دانشگاه در ايام ثبت نام پذيراي دانشجويان و اولياي گرامي براي ناهار مي باشد.

6- براي سهولت مراجعه به محل ثبت نام و انجام به موقع، نقشه دانشگاه با ذکر محلهاي مهم در انتهاي اين اطلاعيه آورده شده است. خواهشمند است در تاريخ مشخص شده به محل ثبت ­نام مراجعه و بر اساس راهنماي تنظيم شده اقدام به ثبت ­نام نماييد.

7- کلاسهاي درسي بر اساس فرم انتخاب واحد که به دانشجو تحويل داده مي­شود تشکيل و حضور دانشجو از تاريخ شنبه 30 شهريور 1398 در کلاسهاي درسي الزامي مي­باشد. در صورت هرگونه ابهام در مورد مکان يا زمان کلاسها به آموزش دانشکده مربوطه مراجعه نماييد.

 

با آروزي موفقيت

مديريت تحصيلات تکميلي دانشگاه ايلام

 

فرم شماره 3

 

نقشه راهنماي محل ثبت نام و ساير قسمتهاي دانشگاه

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها