شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

اطلاعیه ثبت نام دانشجویان جدید الورود کارشناسی 96

به نام خدا

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون سراسری 1396 دوره کارشناسی دانشگاه ایلام


با سلام و تبریک به مناسبت قبولی در آزمون سراسری و ورود به دانشگاه ایلام، بر اساس برنامه ریزی بعمل آمده، ثبت نام و پذیرش در دانشگاه ایلام بر اساس برنامه زیر می باشد. خواهشمند است با هدف جلوگیری از بی نظمی و ثبت نام هرچه آسانتر، مراحل زیر را به ترتیب انجام داده و از جابجایی زمانها خودداری فرمایید.

بطورکلی ثبت نام از پذیرفته شدگان در دانشگاه ایلام طی سه مرحله انجام می گیرد:


الف- ثبت نام آموزشی

1- مرحله ثبت نام اینترنتی

این مرحله از ثبت نام بصورت اینترنتی در روزهای یکشنبه 26/6/96 و دوشنبه 27/6/96 بصورت غیرحضوری انجام گرفته و نیاز به مراجعه دانشجو به دانشگاه نمی باشد. این مرحله از ثبت نام شامل:

دانلود راهنمای ثبت نام اینترنتی و مطالعه دقیق آن (راهنمای ثبت نام اینترنتی)

ورود به سامانه (http://edu.ilam.ac.ir/Login.aspx) و ثبت اطلاعات خواسته شده بر اساس راهنما

در این مرحله فقط کافی است مشخصاتی که با ستاره مشخص شده اند را وارد نموده و فایل صفحه اول شناسنامه، کارت ملی و مدرک تحصیلی را بارگزاری نمایید.

* در این مرحله نیازی به بارگزاری هیچ فرم دیگری نمی باشد.

* اطلاعات توسط آموزش دانشگاه صحت سنجی شده و مسئولیت صحت اطلاعات بعهده دانشجو می باشد.

- فرمهای زیر را دانلود کرده، تکمیل و در زمان ثبت نام حضوری تحویل نمایید:

   پرسشنامه ثبت نام آموزشی دانشجویان (pdf)
   فرم شماره 1 آموزشی (word یا pdf)
   فرم شماره 2 آموزشی (word یا pdf)
   فرم شماره 3 آموزشی (word یا pdf)
   فرم شماره 4 آموزشی (pdf)
 فرم شماره 5 آموزشی (pdf)
 فرم شماره 7 آموزشی (pdf)
فرم شماره 8 آموزشی (word یا pdf)
 فرم شماره 9 آموزشی (pdf)

2- ثبت نام حضوری

در این مرحله از ثبت نام دانشجو به ترتیب جدول زیر در محل دانشگاه ایلام (آدرس: ایلام-بلوار پژوهش-دانشگاه ایلام-ساختمان قلم چی- کتابخانه مرکزی) حضور پیدا کرده و نسبت به ثبت نام اقدام می نماید.

* ثبت نام حضوری آموزشکده کشاورزی دهلران در محل دانشکده دهلران انجام خواهد شد.

حرف اول نام خانوادگی
     تاریخ مراجعه    
الف –ب -پ– ت – ث – ج – چ-ح– خ
1396/6/28
د – ذ – ر – ز – ژ – س – ش –ص – ض – ط – ظ
1396/6/29
ع – غ – ف – ق- ک – گ –ل – م – ن – و – ه – ی
1396/6/30

در این مرحله دانشجو ضمن مراجعه به محل ثبت نام، مدارک زیر را به واحدها مربوطه تحویل می نماید:

 اصل و کپی مدرک پیش دانشگاهی و ریزنمرات پیش دانشگاهی
 اصل و کپی مدرک دیپلم و ریزنمرات دوره متوسطه ( کارنامه 102 واحدی)
 کپی تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی
 12 قطعه عکس
قبض پستی ارزش تحصیلی پیش دانشگاهی (لازم است دانشجو قبلاً جهت اخذ این رسید پستی به دفاتر پیشخوان دولتی در شهر خود یا شهر محل قبولی مراجعه نمایند)
 اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت یا دفترچه آماده به خدمت برای آقایان (یا هر مدرک دیگر که نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه باشد)
 فرم های تکمیل شده (فرمهای 1، 2، 3، 4، 5، 7، 8 و 9) که قبلاً دریافت و تکمیل شده اند


 ثبت نام پذیرفته شدگان در محل به ترتیب زیر صورت می گیرد:

   اخذ شماره ثبت نام از محل (شماره آقایان با رنگ آبی و خانمها به رنگ قرمز)
   ورود به محل ثبت نام بر اساس شماره های اعلامی در محل
   دریافت شماره دانشجویی
   تحویل مدارک ثبت نامی ذکر شده به مسئول دریافت مدارک
   دریافت معرفی نامه جهت انتخاب واحد و امور رفاهی
   مراجعه به میز دانشکده مربوطه (در محل) جهت دریافت فرم انتخاب واحد

لازم بذکر است آقایان جهت صدور معافیت تحصیلی دانشجویی دقت کامل نموده و به نماینده مربوطه مراجعه تا به پلیس + 10 معرفی گردند

ب- ثبت نام رفاه دانشجویی

این مرحله نیز شامل دو مرحله است:

1- ثبت نام اینترنتی:

در این مرحله بایستی در پورتال دانشجویی صندوق رفاه وزارت علوم به آدرس زیر ثبت نام و شماره پرونده دریافت گردد تا در ثبت نام حضوری تحویل گردد.

سامانه رفاه :              www.bp.swf.ir

سپس بایستی به سامانه های سلامت دانشجویی بر اساس لینکهای زیر وارد شده و تمام مشخصات را وارد و در انتها نسبت به پرینت کارنامه ها اقدام و در مرحله ثبت نام حضوری تحویل نمایند.

کارنامه سلامت جسم:           https://portal.saorg.ir/physicalhealth                                             
کارنامه سلامت روان:              https://portal.saorg.ir/mentalhealth                                                

 

2- مراجعه حضوری:

در این مرحله دانشجو بایستی نسبت به تکمیل و تحویل مدارک زیر اقدام نماید:

 نامه اداره آموزش مبنی بر انجام ثبت نام آموزش
 ارائه شماره پرونده پورتال دانشجویی صندوق رفاه
 تکمیل فرم تسهیلات رفاهی (pdf)
 تکمیل فرم تعهد نامه (jpg)
 یک برگ تصویر شناسنامه
 یک برگ تصویر کارت ملی
 ارایه تکمیل شده فرم ثبت نام تغذیه (pdf)

پس از اتمام این مرحله، دانشجو نامه معرفی به خوابگاه را دریافت می نماید.

 

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام خوابگاه ها

 پرداخت ودیعه خوابگاه ویژه دانشجویان متقاضی خوابگاه به مبلغ 1000000 ریال (یکصد هزار تومان) به حساب قرض الحسنه دانشجویان به شماره حساب 1917068298 بانک تجارت بنام معاونت دانشجویی دانشگاه ایلام و ارائه فیش واریزی
 کپی شناسنامه
 کپی کارت ملی
 تکمیل فرم مشخصات فردی (word یا pdf)
 پوشه فنردار
 عکس4 *3 یک قطعه

ج- ثبت نام امور فرهنگی

جهت استفاده از برنامه های امور فرهنگی دانشگاه، فرم زیر را تکمیل و ارائه نمایید.

  • پرسشنامه امور فرهنگی دانشجویان (word یا pdf)

نکات مهم:

♦ خواهشمند است برای انجام بهینه ثبت نام، مراحل و موارد فوق را رعایت نموده و از مراجعه غیرضروری و بدون رعایت زمان اجتناب فرمایید.

♦ با توجه به محدودیتهای زمانی و مکانی در محل ثبت نام، از درخواست فرم و ثبت نام اینترنتی در محل اجتناب نموده و در صورت عدم انجام ثبت نام اینترنتی به بخش خصوصی دانشگاه یا باجه های داخل شهر مراجعه گردد.

♦ برای رفاه حال پذیرفته شدگان و اولیای گرامی نمازخانه دانشگاه جهت استراحتی کوتاه مهیا شده است.

♦ در صورت عدم اتمام مراحل ثبت نام، غذاخوری دانشگاه در ایام ثبت نام پذیرای دانشجویان و اولیای گرامی برای ناهار می باشد.

♦ برای سهولت مراجعه به محل ثبت نام و انجام به موقع، نقشه دانشگاه با ذکر محلهای مهم در انتهای این اطلاعیه آورده شده است. خواهشمند است پس از پارک وسیله نقلیه در پارکینگ عمومی به محل ثبت نام مراجعه و بر اساس راهنمای تنظیم شده اقدام به ثبت نام نمایید.

♦ کلاسهای درسی بر اساس فرم انتخاب واحد که به دانشجو تحویل شده است تشکیل و حضور دانشجو از تاریخ شنبه 1396/7/1 در کلاسهای درسی الزامی می باشد. در صورت هرگونه ابهام در مورد مکان یا زمان کلاسها به آموزش دانشکده مربوطه مراجعه نمایید.

♦ هیچگونه درخواست مهمان و یا انتقال به دانشگاههای دیگر در نیمسال پذیرفته نمی باشد و موارد درخواستی پس از اتمام نیمسال اول تحصیل با ثبت نام از طریق پورتال وزارت علوم  قابل بررسی می باشد.