راهنمای ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون آزمون 1399

قابل توجه پذيرفته شدگان تکميل ظرفيت بدون آزمون سال 1399 (ورودي بهمن ماه) دانشگاه ايلام

با سلام و تبريک به مناسبت پذيرفته شدن در دانشگاه ايلام، بر اساس برنامه ريزي بعمل آمده، ثبت نام و پذيرش در دانشگاه ايلام بر اساس برنامه زير مي باشد. خواهشمند است با هدف جلوگيري از بي نظمي و ثبت نام هرچه آسانتر، مراحل زير را به ترتيب انجام داده و از جابجايي زمانها خودداري فرماييد.

بطورکلي ثبت نام از پذيرفته شدگان در دانشگاه ايلام طي سه مرحله انجام مي گيرد:

الف- ثبت نام آموزشي

الف-1- مرحله ثبت نام اينترنتي

اين مرحله از ثبت نام بصورت اينترنتي از روز چهارشنبه 99/10/24 تا جمعه 99/11/03 بصورت غيرحضوري انجام گرفته و نياز به مراجعه دانشجو به دانشگاه نمي باشد. اين مرحله از ثبت نام شامل:

- ابتدا دانشجو با مراجعه به آدرس https://uid.ilam.ac.ir/reg با وارد نمودن کد ملي بعنوان شناسه کاربري و رمز عبور (تکرار براي شناسه و رمز عبور) جهت دريافت کد کاربري و پسورد يکتا (که در تمام مراحل تحصيل کاربردي و با اهميت است) اقدام نماييد. اين شناسه پس از پايان عمليات به شماره موبايل شما ارسال خواهد شد (سامانه فوق از روز چهارشنبه 99/10/24  براي دانشجويان فعال خواهد بود).

- در مرحله بعد با مراجعه به سامانه آموزشي دانشگاه به آدرس http://edu.ilam.ac.ir/home/Default.htm (سيستم گلستان دانشگاه ايلام) مراجعه نموده و از قسمت ورود به سيستم با استفاده از شناسه کاربري و رمز عبور (که در مرحله قبل پيامک شده است) وارد سامانه شده و با استفاده از راهنماي ثبت نام غيرحضوري سامانه گلستان نسبت به ثبت مشخصات اقدام نماييد.

* بدون دريافت کد کاربري يکتا، امکان صدور کارت دانشجويي وجود ندارد.

* اطلاعات وارد شده متعاقباً توسط آموزش دانشگاه صحت سنجي شده و مسئوليت صحت اطلاعات بعهده دانشجو مي باشد. چنانچه در هر مرحله از تحصيل، دانشگاه متوجه مغايرتي در اطلاعات ثبت شده گردد، قبولي دانشجو کان لم يکن تلقي خواهد شد.

 

جهت دريافت کد تاييديه ديپلم و وپيش دانشگاهي در در اين مرحله در منوي اطلاعات دانشجو قسمت اول بر روي لينک http://emt.medu.ir  کليک نموده و داده هاي مربوطه را وارد نماييد.

- فرمهاي زير را دانلود کرده، تکميل و در سامانه بارگزاري نماييد:

پرسشنامه ثبت نام آموزشي (pdf)

فرم شماره 1 آموزشي (pdf)

فرم شماره 4 آموزشي (pdf)

فرم شماره 5 آموزشي (pdf)

فرم شماره 7 آموزشي (pdf)

فرم شماره 15 آموزشي (pdf)

پس از ثبت نام اينترنتي، دانشگاه نسبت به انتخاب واحد براي تمامي دانشجويان اقدام نموده و در اطلاعيه هاي بعدي، نحوه شرکت در کلاسهاي مجازي اعلام خواهد شد.

الف-2- ارسال مدارک بصورت پستي تا تاريخ 1399/11/16

    پس از تکميل فرآيند ثبت نام اينترنتي، دانشجو لازم است مدارک زير را بصورت پست پيشتاز  به  آدرس : ايلام بلوار پژوهش دانشگاه ايلام سازمان مرکزي- اداره کل آموزش-واحد پذيرش و ثبت نام صندوق پستي 516-69315 و کد پستي 6939177111  ارسال نمايد.لازم به ذکر است درج نام و نام خانوادگي داوطلب، رشته ومقطع تحصيلي قبولي بر روي پاکت الزامي است

- اصل و کپي  مدرک ديپلم و وريز نمرات 2 سال ماقبل ديپلم (نظام قديم آموزش متوسطه)  

- اصل و کپي مدرک پيش دانشگاهي و ريزنمرات پيش دانشگاهي(نظام آموزشي سال واحدي يا ترمي واحدي )

- اصل و کپي مدرک ديپلم و ريزنمرات دوره متوسطه ( کارنامه 102 واحدي) (نظام آموزشي سال واحدي يا ترمي واحدي )

- اصل مدرک يا گواهي موقت پايان تحصيلات دوره دوم متوسطه با مهر و امضاي مدير دبيرستان با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرک (6-3-3)

- ريز نمرات دوره متوسطه دوم (6-3-3)

- فرم 602 (گزارش کلي سوابق تحصيلي پايه هاي دهم تا دوازدهم) که بايستي از مدرسه محل تحصيل اخذ گردد (مخصوص دانش آموزان نظام آموزشي (6-3-3)

 

- کپي صفحه اول دفترچه  بيمه درماني  (درصورت دارا بودن) اعم از خدمات درماني ،تامين اجتماعي و.....

- فرم هاي تکميل شده که قبلاً دريافت و تکميل شده اند

- 12 قطعه عکس

- اصل و کپي کارت پايان خدمت يا معافيت يا دفترچه آماده به خدمت براي آقايان (يا هر مدرک ديگر که نشان دهنده وضعيت نظام وظيفه باشد).

-پذيرفته شدگان مشمول با در دست داشتن پرينت قبولي در دانشگاه از سايت سازمان سنجش و مدارک شناسايي به مراکز پليس 10+ استان محل سکونت خود مراجعه و پس از اخذ معافيت تحصيلي آنرا به همراه ساير مدارک به دانشگاه ارسال نمايند .(ويژه آقايان)

- پذيرفته شدگاني که در حين انجام  خدمت سربازي هستند جهت انجام امور ترخيص از خدمت و اخذ معافيت تحصيلي ميبايست به دانشگاه مراجعه نمايند. .(ويژه آقايان)

-پذيرفته شدگان انصرافي از ساير دانشگاهها جهت اخذ معافيت تحصيلي بايد پس از اخذ نامه انصرافي از دانشگاه قبلي به دانشگاه مراجعه نمايند.(ويژه آقايان)

-پذيرفته شدگان اتباع غير ايراني ملزم به ارسال  کپي يکي از مدارک اقامتي يا شناسايي معتبر زير ميباشند

1-گذرنامه داراي حداقل 6 ماه مجوز اقامت 2- دفترچه پناهندگي سياسي صادره از سوي نبروي انتظامي

3- کارت هويت ويژه اتباع غير ايراني داراي اعتبار در سال 99 صادره از سوي اداره کل امور اتباع و مهاجرين خارجي وزارت کشور

4- اخرين کارت آمايش معتبر بر اساس اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرين خارجي وزارت کشور

.

ب- ثبت نام امور فرهنگي

  1. براي شناسايي توانمندي­ها و استعدادهاي شخصي خود لطفا پرسشنامه فرهنگي دانشجويان را تکميل و ضمن بارگزاري در سامانه، به همراه مدارک ارسال شود.

ج- ثبت نام رفاه دانشجويي

1) در اين مرحله بايستي در پورتال دانشجويي صندوق رفاه وزارت علوم به آدرس (bp.swf.ir) ثبت نام و شماره پرونده دريافت گردد.

* لازم به ذکر است در صورت مراجعه به دانشگاه (حضوري شدن دانشجويان که از طرف دانشگاه اعلام خواهد شد)، داشتن شماره پرونده ضروري بوده و دانشجويان بايستي نسبت به تکميل فرم تسهيلات رفاهي و تحويل مدارک مورد نياز نيز اقدام نمايند:

2) ثبت نام سراهاي دانشجويي (خوابگاه):

1-2- پرداخت وديعه خوابگاه ويژه دانشجويان متقاضي خوابگاه به مبلغ 2000000 ريال (دويست هزار تومان) به حساب قرض الحسنه دانشجويان به شماره حساب 1917068298 بانک تجارت بنام معاونت دانشجويي دانشگاه ايلام

2-2- مطالعه و تکميل اطلاعات و فرم هاي سراهاي دانشجويي با مراجعه به لينک زير:

 

3) مرکز بهداشت، درمان و مشاوره: دانشجويان گرامي جهت تشکيل پرونده مشاوره در دانشگاه لطفاً به آدرس هاي زير مراجعه و نسبت به تکميل فرم ها اقدام نموده و در صورت نياز کارشناسان با شما تماس خواهند گرفت.

لينک کارنامه سلامت روان:                http://portal.saorg.ir/mentalhealth

لينک کارنامه سلامت جسم:              http://portal.saorg.ir/physicalhealth

 

**  دانشجوياني که داراي حکم و عناوين قهرماني در رشته هاي مختلف ورزشي و يا داراي مدرک مربيگري و داوري مي باشند (در صورت حضوري شدن دانشگاه) به نماينده مديريت تربيت بدني مستقر در محل مراجعه نمايند.

نکات مهم:

1- خواهشمند است براي انجام بهينه ثبت نام، مراحل و موارد فوق را رعايت نموده و از مراجعه غيرضروري اجتناب فرماييد. با توجه به شرايط موجود، در صورت مراجعه، کارشناسان آموزش دانشگاه پاسخگو نبوده و لطفاً موارد مورد ابهام را بصورت تلفني پيگيري نماييد (شماره تماس جهت موارد ضروري 08459241293 پاسخگو خواهند بود).

2- شيوه و زمان تشکيل کلاسها در اطلاعيه هاي بعدي دانشگاه اعلام خواهد شد.

3- هيچگونه درخواست مهمان و يا انتقال به دانشگاههاي ديگر در نيمسال اول پذيرفته نمي باشد و موارد درخواستي پس از اتمام نيمسال اول تحصيل با ثبت نام از طريق پورتال وزارت علوم  قابل بررسي مي باشد.

 

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها