شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

آقای دکتر محمدرضا شیرخانی به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه منصوب گردید

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، طی حکمی از طرف آقای دکتر علی اکبری ریاست محترم دانشگاه آقای دکتر  محمدرضا شیرخانی عضو هیأت علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی ، به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی  دانشگاه منصوب گردید .

متن حکم بشرح ذیل می باشد .

 

 برادر گرامی جناب آقای دکتر  محمدرضا شیرخانی

سلام علیکم

  با احترام، نظر به مراتب تعهد و شایستگی جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ سمت­‌های آموزشی و پژوهشی به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه منصوب می­‌شوید. امید است با توکّل به خداوند سبحان و با همدلی، خردورزی و اعتدال، همّت خویش را برای ارتقاء فعالیت های دانشجویان در حوزه‌های  فرهنگی و اجتماعی، بر پایه­‌ی راهبردهای دولت تدبیر و امید و سیاست‌­ها و برنامه‌­های وزارت متبوع به­ کار گیرید. 

 

دکتر محمدرضا شیرخانی دارای مدرک تحصیلی دکتری تخصصی زبان و ادبیات عرب از دانشگاه تهران است و از سال 1376 تا کنون به عنوان عضو هیأت علمی دانشکده ادبیات مشغول تدریس بوده و دارای 20 مقاله چاپ شده در مجلات علمی پژوهشی و همایش های علمی می باشد.

از سوابق اجرایی دکتر محمدرضا شیرخانی، مدیر گروه الهیات، رئیس دانشکده علوم انسانی و پایه، معاون دانشجویی و فرهنگی، مدیرگروه علوم قرآن و حدیث، معاون آموزشی دانشکده ادبیات و علوم انسانی و رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی بشمار می رود .

روابط عمومی دانشگاه برای ایشان آرزوی موفقیت می نماید .

آقاي دکتر  محمدرضا شيرخاني به عنوان سرپرست معاونت فرهنگي و اجتماعي دانشگاه منصوب گرديد