شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دیدار هیأت رئیسه و رؤسای دانشکده ها با نماینده محترم ولی فقیه در استان

 

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، هیأت رئیسه و رؤسای دانشکده های دانشگاه ایلام در آغازین روزهای سال 94 با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه‌ ایلام با وی دیدارو گفتگو کردند.

آقای دکتر محمد علی اکبری، ریاست محترم دانشگاه ایلام با تبریک سال نو و آرزوی توفیق الهی برای همه عزیزان و تقدیر از حمایت های نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه ایلام، افزود:فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر همزبانی و همدلی یقیناً شعار ملت ایران و دانشگاه ایلام خواهد بود و ما این شعار ارزشمند را سر لوحه کارهای یمان قرار خواهیم داد.

دکتر علی اکبری اظهار داشت: بهره گیری از دیدگاه های علما،  روحانیون و نخبگان چه در دانشگاه و چه در کشور می تواند به توسعه دانشگاه کمک نماید و طبیعتاً برای دانشگاه یکی از جایگاه های قابل احترام جایگاه نماینده ولی فقیه در استان می باشد.

رئیس دانشگاه ایلام افزود: هدف ما این است که دانشگاه جایگاه واقعی خود را در استان پیدا کند و همفکری و همدلی نماینده ولی فقیه می تواند  به عنوان  عاملی موثر جهت وحدت حوزه و دانشگاه ما را دلگرم کند تا این دو حوزه باهمدیگر ارتباط خوبی داشته باشند و امیدوارم در این دوره جدید بتوانیم بصورت چشم گیری شاهد همکاری در دو بخش حوزه و دانشگاه بوده تا در سال همدلی و همزبانی در دیگر بخش های جامعه نیز تأثیر گذار باشد.

دکتر علی اکبری بیان داشت: دانشگاه علاوه بر جایگاه علمی یقیناً جایگاه معنویی نیز دارد و هدف ما تربیت دانشجوی متدینی است که پس از فارغ التحصیلی، در جامعه نقش آفرین باشد و این از وظایف و اهداف اصلی ما می باشد.

"آیت الله لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در این دیدار  بیان نمود: علم و تقوا باید در کنار هم به شکوفایی برسند و دانشگاه ها باید در کنار توسعه
علمی و رسیدن به فناوری های روز، اشاعه و ترویج تقوا و تدین را هم در دستور کار قرار دهند.
امام جمعه ایلام با بیان نقش دانشگاه در توسعه علمی کشور و موفقیت تیم مذاکره کننده گفت: دانشجویان با نقش آفرینی در زمینه علم و دانش همچنان به حفظ اقتدار ایران اسلامی در دنیا کمک می کنند و قدرت علمی خود را بیش از پیش به دنیا نشان می دهند و ما آنچه تا کنون بدست آورده ایم با تعامل و تفاهم بوده است و انشالله با همدلی و هم بستگی که لازمه پیشرفت هر کاری است به این مهم دست یابیم.



 

ديدار هيأت رئيسه و رؤساي دانشکده ها با نماينده محترم ولي فقيه در استان ديدار هيأت رئيسه و رؤساي دانشکده ها با نماينده محترم ولي فقيه در استان ديدار هيأت رئيسه و رؤساي دانشکده ها با نماينده محترم ولي فقيه در استان