شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

آیین اختتامیه اولین جشنواره درون دانشگاهی رویش در دانشگاه برگزار گردید

به گزارش «خبرنگار فرهنگی»، آیین اختتامیه اولین جشنواره درون دانشگاهی رویش با حضور دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه، دکتر شیرخانی معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر امامی پور مدیرکل امور فرهنگی، مهندس پورمرجان رئیس اداره فعالیت های فرهنگی وزارت علوم و جمعی از دانشجویان، صبح امروز در محل سالن آیت اله حیدری برگزار گردید.

  در این مراسم دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه با ابراز خرسندی از برگزار جشنواره رویش در دانشگاه، از تلاش و همراهی دبیران و اعضای کانون های دانشجویی به جهت فعالیت مستمر در این جشنواره تشکر کرد و تأکید کرد برای پیشبرد و ارتقاء فعالیت های فرهنگی، مدیریت دانشگاه ایلام به دانشجویان اعتماد دارد و خوشبختانه بواسطه اهتمام و جدیت دانشجویان؛ سطح فعالیت های فرهنگی در دانشگاه ارتقاء یافته و فعالین فرهنگی دانشگاه رتبه های خوبی را درسطح کشور و منطقه کسب بدست آورده اند.

  رئیس دانشگاه با اشاره به برگزاری برنامه های بزرگداشت روز دانشجو در طول یک هفته در دانشگاه تأکید کرد بواسطه تنوع برنامه ها، 16 آذر را به یک هفته توسعه دادیم و مجموعاً شانزده برنامه مختلف مربوط به سلایق متفاوت در دانشگاه برگزار می گردد.  

  دکتر علی اکبری با اعلام رضایت در زمینه فعالیت های فرهنگی انجام شده در سطح دانشگاه تصریح کرد، نگرانی ها و دغدغه هایی در زمینه اجرای برنامه های فرهنگی  توسط دانشجویان وجود داشت که با همت، جدیت و مدیریت خود دانشجویان این تابو شکسته شد و الان دانشجویان دانشگاه ایلام با نشاط کامل و با حفط رفاقت به رقابت با همدیگر مشغول هستند و  بدین واسطه برنامه های مختلف و متنوعی برگزار می گردد و در سطح گسترده ای هم مورد استقبال قرار می گیرد.

  در ادامه دکتر امامی پور مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه ضمن خیر مقدم و تشکر از ریاست دانشگاه برای حمایت  از جشنواره های دانشجویی و تقدیر از دانشجویان در برگزاری جشنواره رویش، گفت: هدف از برگزاری این جشنواره نهادینه کردن و هویت بخشی به کانون های دانشگاه، شناسایی استعدادهای برتر و تاکید بر توانمندی دانشجویان و حمایت از فعالیت دانشجویان است.

  دکتر امامی پور با اشاره به وضعیت نامطلوب کانون های دانشجویی دانشگاه در چهار سال گذشته، بیان داشت: برای برون رفت از آن وضعیت اقدام به استعدادیابی در بین دانشجویان کردیم و با اعتماد و حمایت های که صورت گرفت، امروز 14 کانون در سطح دانشگاه به فعالیت می پردازند.

 در ادامه مهندس پورمرجان رئیس اداره فعالیت های فرهنگی وزارت علوم با اعلام اینکه 3500 کانون فرهنگی، هنری و مذهبی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور وجود دارد، توضیحاتی را در زمینه روند برگزاری جشنواره رویش در سطح کشور و ویژگی های آن ارائه داد.

 در برگزاری این نمایشگاه، 13 کانون هر کدام در یک غرفه فعالیت ها و برنامه های خود را ارائه کردند و در پایان مراسم اختتامیه غرفه های کانون های گردشگری، تئاتر و مهدویت از نگاه داوران صاحب عنوان اول تا سوم شدند و غرفه کانون موسیقی عنوان غرفه برتر از دیدگاه تماشاگران را به دست آورد.

دانشگاه ایلام دارای 14 کانون مختلف فرهنگی، هنری و مذهبی می باشد.

آيين اختتاميه اولين جشنواره درون دانشگاهي رويش در دانشگاه برگزار گرديد آيين اختتاميه اولين جشنواره درون دانشگاهي رويش در دانشگاه برگزار گرديد آيين اختتاميه اولين جشنواره درون دانشگاهي رويش در دانشگاه برگزار گرديد آيين اختتاميه اولين جشنواره درون دانشگاهي رويش در دانشگاه برگزار گرديد آيين اختتاميه اولين جشنواره درون دانشگاهي رويش در دانشگاه برگزار گرديد آيين اختتاميه اولين جشنواره درون دانشگاهي رويش در دانشگاه برگزار گرديد آيين اختتاميه اولين جشنواره درون دانشگاهي رويش در دانشگاه برگزار گرديد آيين اختتاميه اولين جشنواره درون دانشگاهي رويش در دانشگاه برگزار گرديد