شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری جلسه واحد استانی شبکه جامعه و دانشگاه با حضور مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم

نشست هم اندیشی واحد استانی شبکه جامعه و دانشگاه با حضور مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در دانشگاه ایلام برگزار گردید.

   به گزارش روابط عمومی دانشگاه، جلسه واحد استانی شبکه جامعه و دانشگاه با حضور دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه و رئیس شورای شبکه، مهندس محمد هادی عسکری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و دکتر سپید نامه دبیر شبکه، ظهر پنج شنبه 97/09/22 در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار گردید.

  در این نشست دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه و رئیس شورای شبکه جامعه و دانشگاه استان، ضمن خیر مقدم به حاضرین و ابراز خرسندی از حضور مهندس عسکری در این نشست، تأکید کرد: شبکه جامعه و دانشگاه، فرصتی برای ایفای رسالت اجتماعی دانشگاه است و در این راستا دانشگاه ایلام در کوتاه ترین زمان اقدام به صدور حکم و تأسیس این شبکه در استان ایلام نمود و با حضور دو معاونت پژوهش وفناوری و فرهنگی و اجتماعی و انتصاب دکتر سپیدنامه بعنوان یکی از اساتید فرهیخته دانشگاه،  بستر تقسیم کار، هماهنگی و فعالیت مطلوب در این شبکه فراهم شده است.

  رئیس دانشگاه با بیان اینکه خانواده آموزش عالی در استان ایلام از هماهنگی و همراهی فوق العاده ای برخوردار است، بیان داشت: برای تحقق کارآمدی این شبکه، فارغ از نگاه سیاسی، اساتید توانمند را با نگرش های متفاوت از دانشگاه های مختلف استان بعنوان دبیر کمیته های تخصصی شبکه انتخاب شدند، تا شبکه بتواند  به اهداف مورد نظر دست یابد.

  دکتر علی اکبری، تأکید کرد: ما به حفظ سرمایه اجتماعی باور داریم و برای تحقق این مهم درصدد هستیم، زمینه تعامل و همکاری نهاد علم، نهاد اجرا و حوزه عمومی را فراهم کنیم.   

  در ادامه مهندس عسکری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با ابراز خرسندی از روند توسعه دانشگاه ایلام و جایگاه آن در سطح کشور و منطقه، به تجدید نظر صورت گرفته در ساختار پیشین شبکه اشاره کرد و ابراز امیدواری نمود که دبیرخانه بتواند با تعامل سازنده در استان ها منویات مورد نظر شبکه و دستگاه هایی که نسبت به تشکیل شبکه تفاهم نموده اند را دنبال نماید.

  مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تأکید کرد: مجموعه آسیب های اجتماعی و مشکلات فرهنگی و اجتماعی مانع توسعه پایدار در کشور است و شبکه ملی جامعه و دانشگاه تلاش دارد تا دانشگاه ها را به انجام مسئولیت اجتماعی و تآثیرگذاری در این حوزه رهنمون سازد.

  در ابتدای این جلسه دکتر سپید نامه دبیر شبکه جامعه و دانشگاه استان، گزارش مختصری را از روند شکل گیری شبکه در استان و در سطح دانشگاه ارائه داد و سپس درباره اقدامات برگزار شده از قبیل نشست های علمی تخصصی، توضیحاتی را ارائه نمود.

  در این نشست همچنین اعضای شورا دیدگاه ها و نظرات خود خطاب به مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم بیان کردند.

برگزاري جلسه واحد استاني  شبکه جامعه و دانشگاه با حضور مديرکل فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم برگزاري جلسه واحد استاني  شبکه جامعه و دانشگاه با حضور مديرکل فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم برگزاري جلسه واحد استاني  شبکه جامعه و دانشگاه با حضور مديرکل فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم برگزاري جلسه واحد استاني  شبکه جامعه و دانشگاه با حضور مديرکل فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم برگزاري جلسه واحد استاني  شبکه جامعه و دانشگاه با حضور مديرکل فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم برگزاري جلسه واحد استاني  شبکه جامعه و دانشگاه با حضور مديرکل فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم