شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

نشست صمیمانه استاندار ایلام و دانشجویان دانشگاه ایلام برگزار گردید

به مناسب بزرگداشت روز دانشجو، نشست صمیمانه استاندار ایلام و دانشجویان دانشگاه ایلام؛ همراه با تقدیر از دانشجویان موفق ورزشی و فرهنگی برگزار گردید/  استاندار ایلام تأکید کرد: دکتر علی اکبری یکی از مدیران خوب ایران، استان ایلام و با نمره عالی است.

  به گزارش خبرنگار فرهنگی، نشست صمیمانه مهندس سلیمانی دشتکی استاندار ایلام و دانشجویان دانشگاه ایلام به همراه تقدیر از دانشجویان موفق ورزشی و فرهنگی با حضور دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه، دکتر نوذری معاون سیاسی و امنیتی استانداری، دکتر کرمی معاون عمرانی، دکتر درویشی معاون اقتصادی، آقای بسطامی فرماندار ایلام، روسای دانشگاه های استان، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاونین دانشگاه، روسای دانشکده ها و جمع زیادی از دانشجویان، شب گذشته در محل سالن آیت اله حیدری برگزار گردید.

  در این نشست دکتر علی اکبری، رئیس دانشگاه با تبریک و گرامیداشت روز دانشجو و خیرمقدم به میهمانان و حاضرین در این مراسم، اقدام آقای مهندس سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام برای حضور در بین دانشجویان دانشگاه ایلام را تحسین کرد و ابراز امیدواری نمود، رابطه نهاد علم و نهاد اجرا بیش از پیش توسعه یابد.

ما افتخار داریم دانشجویانی در دانشگاه ایلام برای حضور در عرصه ها و میدان های مختلف تربیت کرده ایم

  رئیس دانشگاه با بیان اینکه الان دانشگاه ایلام بزرگترین مرکز علمی، فرهنگی و سیاسی استان ایلام است، تأکید کرد: دانشجویان افکار و سلایق متفاوت دارند و دانشگاه ایلام هم یک سازمان تک ساحتی نیست، بلکه چند بعدی است و ما افتخار داریم دانشجویانی در دانشگاه برای حضور در عرصه ها و میدان های مختلف تربیت کرده ایم.

  دکتر علی اکبری، افزود: ما معتقد هستیم، حقیقت نزد هیچ یک از گروه های سیاسی نیست و برای همین در دانشگاه ایلام  تشکل ها و جریان هایی که رقیب دولت فعلی هستند، بصورت گسترده امکان فعالیت دارند و ما از برنامه های آنان حمایت می کنیم و برای نمونه در اوج رقابت های انتخابات ریاست جمهوری در اردیبهشت 1396، یکی از تشکل های دانشجویی تریبون آزاد با عنوان «اولین دولت تک دوره ای در جمهوری اسلامی» برگزار کرد و با هیچ  مانعی روبرو نشد.

دانشگاه ایلام، یک دانشگاه در تراز ملی است

  دکتر علی اکبری، با اشاره به موفقیت های مختلف دانشگاه ایلام در حوزه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، دانشجویی و ورزشی، تصریح کرد: به استناد موفقیت ها و رتبه های کسب شده در سطح ملی، دانشگاه ایلام هم اکنون یک دانشگاه در تراز ملی است و به این دلیل می تواند نقش بهتری در روند توسعه استان داشته باشد.

 در حوزه فرهنگی، محدویت مالی قائل نیستیم 

 رئیس شورای فرهنگی دانشگاه با تأکید بر اینکه ما به تنوع و تکثر افکار باور داریم، بیان کرد: در دانشگاه ایلام زمینه برای فعالیت تمام دانشجویان با سلایق متفاوت وجود دارد و در این راستا تعداد زیادی از دانشجویان در قالب تشکل های دانشجویی، کانون ها، انجمن های علمی و تیم های ورزشی مشغول فعالیت هستند و علیرغم تنگناهای مالی، هیچ محدودیتی برای فعالیت ها و برنامه های فرهنگی و فوق برنامه در دانشگاه قائل نشدیم، برای اینکه به دانشگاه فرهنگی باور داریم.

  در ادامه مسئول بسیج دانشجویی، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره)، نماینده کانون های فرهنگی و هنری، دبیر دبیران انجمن های علمی دانشجویی و نماینده دانشجویان ورزشکار دانشگاه به ایراد سخنرانی پرداختند که اهم سخنان ایشان حول محورهایی شامل: استفاده بیشتر از جوانان در سمت های مشاوره ای و اجرایی، پرهیز از جناح بندی، نقش آفرینی بیشتر در پیاده روی اربعین، جلوگیری از مهاجرت نخبگان، محرومیت زدایی، تدوین نقشه جامع توسعه استان، کنترل آسیب های اجتماعی، توسعه رابطه نهاد علم و اجرا، حضور دانشجویان فعال در نشست ها و سمینارهای استانداری، اشتغال زایی، حمایت از فعالیت های ورزشی و ساخت سالن ورزشی چند منظوره مطرح گردید.

   نظام، دولت و مردم ایران، مدیون مردم ایلام هستند

در ادامه این مراسم،  مهندس سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام، با ابراز خرسندی به جهت حضور در بین دانشجویان دانشگاه ایلام و تبرک روز دانشجو، اظهار داشت: افتخار می کنم در استانی خدمت می کنم که بواسطه نقش مردم آن در مرزبانی کشور  در طی قرون مختلف، نقش آفرینی در حوادث انقلاب اسلامی و دفاع جانانه آنان در طول جنگ تحمیلی، نظام، دولت و مردم ایران مدیون آنان هستند.

 استاندار ایلام، تأکید کرد: استان ایلام بواسطه درگیر شدن مردم آن، در جنگ  هشت ساله، نزدیک به 10 سال از توسعه عقب افتاده است، چرا که مردم این مناطق خیلی زودتر از باقی مرزهای غربی درگیر جنگ شدند و از آن گذشته آسیب بیشتری از جنگ دیدند.

 مهندس سلیمانی با تأکید بر اینکه در چند سال اخیر زیرساخت های لازم در استان ایلام و شهرستان مهران توسعه پیدا کرده است، گفت:  امسال بیشترین تردد زائران اربعین از مرز مهران صورت گرفت که بخاطر مدیریت مناسب و وجود زیرساخت های آماده؛ با توجه به طوفان پیش آمده هیچگونه مشکلی رخ نداد و تردد زائرین به بهترین نحو ممکن انجام گرفت.

دکتر علی اکبری یکی از مدیران خوب ایران، استان ایلام و با نمره عالی است

 استاندار ایلام در خصوص بکارگیری بانوان در مسوولیت های مختلف، اظهار کرد: در مدیریت استان سعی کردیم از تمام جناح ها استفاده کنیم و در حال حاضر 7 مدیرکل و دو بخشدار را بانوان عهده دار هستند.

 استاندار ایلام با بیان اینکه نمره مدیران در ایلام متوسط است، بیان داشت: اما مدیر عالی هم در سطح استان داریم و آقای دکتر علی اکبری یکی از مدیران خوب ایران، استان ایلام و با نمره عالی می باشند.

استاندار ایلام در ادامه گزارش مبسوطی از عملکرد خود در حوزه های عمرانی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی بیان کرد.

در پایان مراسم از 50 تن از دانشجویان موفق فرهنگی و ورزشی دانشگاه تقدیر بعمل آمد.

 

نشست صميمانه استاندار ايلام و دانشجويان دانشگاه ايلام برگزار گرديد نشست صميمانه استاندار ايلام و دانشجويان دانشگاه ايلام برگزار گرديد نشست صميمانه استاندار ايلام و دانشجويان دانشگاه ايلام برگزار گرديد نشست صميمانه استاندار ايلام و دانشجويان دانشگاه ايلام برگزار گرديد نشست صميمانه استاندار ايلام و دانشجويان دانشگاه ايلام برگزار گرديد نشست صميمانه استاندار ايلام و دانشجويان دانشگاه ايلام برگزار گرديد نشست صميمانه استاندار ايلام و دانشجويان دانشگاه ايلام برگزار گرديد نشست صميمانه استاندار ايلام و دانشجويان دانشگاه ايلام برگزار گرديد نشست صميمانه استاندار ايلام و دانشجويان دانشگاه ايلام برگزار گرديد