شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

اختتامیه جشنواره هنری دانشجویی ققنوس برگزار شد

پیشرفت علم و فناوری مأموریت های دانشگاه ها را به روز تر کرده و امروزه وجه تمایز بین مدارک دانشگاهی در دارا بودن خلاقیت و مهارت است.

  به گزارش خبــرنگار فرهنگی، اختتامیه جشنواره هنری دانشجویی ققنوس با حضور دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه، روسای دانشگاه‎های استان و جمع زیادی از دانشجویان شب گذشته در محل سالن آیت اله حیدری برگزار گردید.

  در این مراسم دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه با بیان اینکه امروزه وجه تمایز بین مدارک دانشگاهی در دارا بودن خلاقیت و مهارت است، بیان داشت: پیشرفت علم و فناوری مأموریت های دانشگاه ها را به روز تر کرده است و امروزه دانشگاه ها دارای پارادایم های جدیدی چون نوآوری و خلاقیت هستند که موجب تفاوت های دانشجویان و دانشگاهیان آگاه و خلاق نسبت به دیگران شده است.

  دکتر علی اکبری با اشاره به برگزاری جشنواره ققنوس، اظهار کرد: با برگزاری این جشنواره توسط بسیج دانشجویی بستری فراهم شده است تا دانشجویان در عرصه هایی که مهارت دارند شناسایی و مورد تشویق قرار بگیرند.

  در ادامه حجت الاسلام هاشمی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی به ایراد سخنرانی پرداخت و سپس از نفرات برتر این جشنواره تقدیر بعمل آمد.

اختتاميه جشنواره هنري دانشجويي ققنوس برگزار شد اختتاميه جشنواره هنري دانشجويي ققنوس برگزار شد