شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

مراسم بدرقه کاروان دانشجویی راهیان نور برگزار گردید

 به گزارش خبرنگار فرهنگی، مراسم بدرقه کاروان دانشجویی راهیان نور  با حضور  دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه، حجت الاسلام غیاثی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر شیرخانی معاون فرهنگی و اجتماعی، حجت الاسلام یعقوبی معاون نهاد نمایندگی، آقای فتاحی رئیس اداره روابط عمومی، دکتر عباسی مدیر اجرایی نهاد نمایندگی و جمعی از دانشجویان، صبح امروز در محل مزار شهدای گمنام برگزار گردید.

 در این مراسم دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه با بیان اینکه اردوی راهیان نور یک تجربه جدید برای دانشجویان است، بیان داشت: یادگیری عبارت است از تجربه و چون شما عزیزان دوره دفاع مقدس را درک نکردهاید، اردوی راهیان نور بستری است برای آشنایی  شما عزیزان با آن دوران جاودانه و درک و تجربه رشادت ها، شجاعت ها و فداکاری های کسانی که با تمام توان در برابر تهاجم بیگانه ایستادند و از کیان ایران اسلامی دفاع کردند که این تجربه، تجربه ای ماندگار و مایه افتخار و مباهات است.

  دکتر علی اکبری، افزود: این تجربه، یک تجربه فرهنگی، آئینی، دینی و ملی است و اگر جوانان رزمنده در آن مقطع با نثار خون خود از ملت و  کیان کشور خود دفاع کردند، امروز شما دانشجویان باید با کسب تجربه و به گونه ای دیگر باید از کیان ایران اسلامی حفاظت نمائید.

  رئیس دانشگاه در پایان خواستار رعایت نظم و امنیت از طرف دانشجویان برای برافراشته کردن پرچم دانشگاه همچون سالیان گذشته در زمینه اردوی راهیان نور شد و برای آنان آرزوی سلامتی نمود.

  در ادامه حجت الاسلام غیاثی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با سفارش به دانشجویان برای بهره گیری از دعا در مناطق عملیاتی و با ابراز امیدواری برای اینکه کاروان اعزامی  دانشجویان دانشگاه همچون سالیان گذشته عملکرد خوبی داشته باشد و بدرخشد، بیان داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران عزیزمان از طرف دشمنان مورد هجمه قرار گرفت که با حضور جوانان برومند این سرزمین، این تهاجم شکست خورد و اردوی راهیان نور تجربه ای مفید برای شناخت مقطعی از تاریخ انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس است که می تواند تجربه ای خوب برای دانشجویان عزیز باشد تا در مقطع کنونی که باز انقلاب اسلامی مورد تهدید قرار گرفته، مثل رزمندگان دوران دفاع مقدس از حریم انقلاب اسلامی در برابر تهدیدات جدید دشمنان محافظت نمایند.

   حجت الاسلام غیاثی، تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید دارند که امروز رسالت حفاظت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در برابر دشمنان قسم خورده بر عهده جوانان عزیز است تا با پشتکار و تلاش در عرصه علم و زندگی و با تأسی از راه شهدا، زمینه تحقق آرمان های نظام اسلامی را فراهم نمایند.

  در پایان این مراسم کاروان 230 نفره راهیان نور دانشجویان دانشگاه، با پنج دستگاه اتوبوس، با عبور از زیر کلام الله مجید و با ذکر صلوات، عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند.

 

مراسم بدرقه کاروان دانشجويي راهيان نور برگزار گرديد مراسم بدرقه کاروان دانشجويي راهيان نور برگزار گرديد مراسم بدرقه کاروان دانشجويي راهيان نور برگزار گرديد مراسم بدرقه کاروان دانشجويي راهيان نور برگزار گرديد مراسم بدرقه کاروان دانشجويي راهيان نور برگزار گرديد