پیام ریاست محترم دانشگاه به مناسبت سالروز شانزدهم آذر، روز دانشجو

خانه خبرها
پيام رياست محترم دانشگاه به مناسبت سالروز شانزدهم آذر، روز دانشجو

« به گزارش خبر نگار روابط عمومي» جناب آقاي دكتر صحرايي رياست محترم دانشگاه ايلام با صدور پيامي به مناسبت فرارسيدن سالروز شانزدهم آذر و بزرگداشت روز دانشجو ، ياد و خاطره شهداي دانشجو را گرامي داشت.

متن کامل پيام جناب آقاي دکتر صحرايي بدين شرح است:

جوانان اين مرز و بوم و علي الخصوص دانشجويان عدالت خواه­ و استکبار ستيز، استقلال خواه و آزادي طلب در پرتو آموزه­هاي مکتب اسلام ناب محمدي (ص) هميشه براي پيشرفت، تداوم، حفظ ، صلابت و کار آمدي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران پيشتاز و آماده بوده­اند. دانشجويان و دانشگاهيان عزيز اين مرز بوم ديروز در عرصه­­هاي ايجاد و دفاع از ارزش­هاي متعالي انقلاب شکوهمند اسلامي مردم ايران، با نثار جان خود در سنگر جهاد و دفاع مقدس و امروز در عرصه­هاي جهاد علمي و فناوري، پرچمدار توسعه و پيشرفت مرزهاي دانش در کشور و جهان اسلام هستند.

امام راحل و عظيم الشان (ره) بحق در وصف اين جوانان مي­فرمايند: اميد من به شما جوانان است و دانشگاه را مبدأ همه تحولات مي­دانستند و رهبر معظم انقلاب نيز مداوم بر توسعه علمي و مرجعيت علمي جامعه دانشگاهي را در جهان مورد تأکيد قرار مي­دهند.

اينجانب به عنوان عضو کوچکي در جامعه دانشگاهي، ضمن تکريم و بزرگداشت روز دانشجو ياد و خاطره امام شهيدان و شهداي دانشجو را گرامي مي­داريم. اميد است با بسط رويه­هاي قانوني و حرکت در چهارچوب موازين قانوني در جهت اعتلاي فضائل ديني و انساني و نيل به توسعه همه جانبه و پايدار و ارتقاي جايگاه علمي کشور عزيزمان در منطقه و جهان هم چون گذشته نقش مؤثر خود را ايفا نمائيم. توفيقات روز افزون دانشجويان و جامعه دانشگاهي را از خداوند متعال خواستاريم.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها