افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن بازار استان ایلام

خانه خبرها
افتتاح نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فن بازار استان ايلام

« به گزارش خبرنگار روابط عمومي» همزمان با آغاز هفته پژوهش نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فن بازار استان با حضور استاندار محترم و هيأت همراه، رياست محترم دانشگاه، رؤساي مراکز آموزش عالي، مديران و جمع زيادي از دانشجويان در دانشگاه ايلام افتتاح شد.

در اين نمايشگاه 19 مرکز آموزش عالي استان با 32 غرفه فعاليت هاي پژوهشي خود را ارائه نمودند.

« به گزارش خبرنگار روابط عمومي»

در آيين افتتاح نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فن بازار استان ايلام

 آقاي مهندس محمدرضا مروراريد استاندار محترم ايلام اظهارداشت: تجاري سازي دستاوردهاي علمي باعث رونق اقتصادي و پيشرفت کشور مي شود.

استاندار ايلام اظهار داشت: امروزه اهميت تعامل صنعت و دانشگاه براي تجاري سازي يافته هاي پژوهشي در راستاي تأمين نيازهاي علمي و فن آوري کشور و عدم وابستگي به خارج بسيار ضروري و از اهداف اقتصاد مقاومتي است .

مهندس مرواريد در پايان به استعداد جوانان ايلام اشاره و بيان داشت: الحمدالله استان داراي جوانان مستعد در زمينه هاي علمي و پژوهشي بوده که با ابتکارات و اختراعات خود در راه اعتلاي علمي کشور تلاش مي کنند .ما دراين  نمايشگاه شاهد مواردي از کار اين عزيزان بوديم که بنده انتظار نداشتم.

« به گزارش خبرنگار روابط عمومي»

در آيين افتتاح نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فن بازار استان ايلام

آقاي دکتر رضا صحرايي رياست محترم دانشگاه ايلام از افزايش طرح پژوهشي خبر داد و اظهار داشت: اين نمايشگاه در 32 غرفه به مدت سه روز و  از 16 آذر برپا بوده و آماده پذيرايي از عموم مردم استان مي باشد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها