فرمانده پایگاه مقاومت اداری دانشگاه: پیشرفتهای انقلاب اسلامی فوق العاده حائز اهمیت است، چون در زیر سایه تحریم شکل گرفته است

خانه خبرها

آقاي شهاب ناصري فرمانده پايگاه مقاومت اداري دانشگاه  در گفتگو با خبرنگار روابط عمومي با تبريک ايام مبارک دهه فجر گفت: حکومت پهلوي، حکومتي وابسته به قدرتهاي جهاني بود که تمام منابع و ثروت ايران را در اختيار آنان قرار داده بود و از شريعت اسلامي کاملاً کنار گرفته و فرهنگ غربي را در کشور حاکم کرده بود.

وي افزود: در اين فضاي منحط که استبدار واستعمار درکشور حاکم کرده بودند، از سلاله پاک امير مومنان حضرت علي (ع) و فاطمه زهرا(س)،  حضرت امام خميني(ره) به عنوان مرجعي والا مقام و سياستمداري با تدبير پرچم مبارزه را برافراشت و با پيوستن اقشار مختلف مردم اعم از دانشگاهيان، حوزويان،  بازاريان،  کارمندان، دانش آموزان و روستائيان سرانجام برخلاف پيش بيني آمريکاييها که ايران را جزيره امن ناميده بودند در بهمن 1357 انقلاب اسلامي  به پيروزي رسيد و بساط رژيم پهلوي برچيده شد.

آقاي ناصري افزود: بعد از پيروزي انقلاب اسلامي، جمهوري اسلامي به عنوان تجربه­اي تازه از مردم سالاري ديني شکل گرفت که طي 34 سال گذشته با رهبري الهي حضرت امام خميني(ره) و جانشين برحقش حضرت امام خامنه­اي(مدظله العالي) در حوزه­هاي سياسي، اجتماعي، فرهنگي، نظامي، اقتصادي، صنعتي و کشاورزي پيشرفتهاي معير العقولي را کسب کرده است.

اين پيشرفتها از آنجا حائز اهميت است که دشمن در اين 34 سال گذشته انواع و اقسام توطئه­ها شامل:  کودتا، ترور، تحريم، جنگ، تهديد، شبيخون فرهنگي، جنگ نرم و جنگ اقتصادي را   بر اين کشور تحميل کرده است.

اما رهبري هوشيارانه، مدبرانه و عالمانه مقام معظم رهبري و استقامت و ايستادگي تاريخي ملت شريف ايران تمام توطئه­ها و دشمنيها استکبار را خنثي نموده و  امروز به لطف خداوند متعال زمينه پيشرفت در تمامي حوزه­ها فراهم شده است.

آقاي ناصري تاکيد کرد: ما بسيجيان وظيفه و رسالت خود مي­دانيم که با تمام توان و استفاده از تمامي امکانات در ايام مبارک دهه فجر تاريخچه پيروزي انقلاب، نقش حضرت امام(ع) در دوران مبارزات وبعد از پيروزي انقلاب اسلامي، دشمنيهاي مختلف استکبار و غرب  و دستاوردهاي عظيم انقلاب اسلامي را براي مردم بازگو کرده و تبيين نمايم تا نسل جوان بهتر با اين حقايق آشنا شوند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها