حجت الاسلام اکبرنژاد، رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی: حضور گسترده مردم در صحنه‌های انقلاب موجب خشم دشمن می‌شود

خانه خبرها

حجت الاسلام اکبرنژاد رئيس دانشکده ادبيات و علوم انساني گفت: امروز آنچه خشم دشمنان و تشديد دشمني‌هاي آنان با نظام اسلامي را موجب شده است همين حضور گسترده مردم در صحنه‌هاي دفاع از انقلاب و ارزش‌هاي والاي اسلامي است.

حجت السلام  اکبر نژاد در راهپيمايي پر شکوه 22 بهمن شهرستان دهلران اظهار کرد: امروز موفقيت‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي در همه عرصه‌ها موجب وحشت دشمنان شده است.

وي با اشاره به وضعيت کشور در قبل و بعد از انقلاب تصريح کرد: در قبل از انقلاب، ما استقلال سياسي نداشتيم و تصميم گيري در مورد مسائل کشور توسط بيگانان بود.

حجت السلام اکبر نژاد ادامه داد: شعارهاي انقلاب، استقلال در بعد سياسي بود و در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامي همه تصميم گيري‌ها توسط مسوولان نظام مقدس اسلامي انجام شده که موفقيتي بزرگ محسوب مي‌شود.

وي با اشاره به موفقيت نظام اسلامي در همه عرصه‌ها گفت: استقلال از اهداف و شعارهاي انقلاب بود و امروز ايران اسلامي با سربلندي و در سايه‌ي مقام معظم رهبري قله توسعه و ترقي را طي مي‌کند.

دکتراکبر نژاد خاطرنشان کرد: امروز همه بايد به دور از تنش و تحت فرمان رهبر معظم انقلاب به هدايت امور بپردازند و اين خواست رهبر فرزانه انقلاب و مردم است.

وي گفت: اگر مسوولان و ملت در مسير فرمايش رهبر معظم انقلاب حرکت کنند همه توطئه‌هاي دشمنان خنثي و نقش بر آب است.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها