تقدیر ریاست دانشگاه از حضور حماسی و پرشور مردم و دانشگاهیان در تشییع و تدفین شهدای گمنام در دانشگاه

خانه خبرها

«بسم رب الشهدا و الصديقين»

شهدا شمع محفل بشريتند             امام خميني (ره)

خداوند متعال را شاکر و سپاسگزاريم که ميزباني پيکر پاک و مطهر دو شهيد گمنام دوران دفاع مقدس را که از بهترين جوانان ايران اسلامي مي­باشند و به تعبير  مقام معظم رهبري (مدظله العالي) از امامزادگان عشقند، نصيب مردم ولايتمدار ايلام و تلاشگران صحنه علم و دانش کرد. شهيدان والا مقامي که ارزشمندترين گوهر وجود خود که والاترين هديه الهي است را در طبق اخلاص نهاده و لبيک گويان به فرمان حضرت امام (رحمة الله عليه) فرياد هيهات من الذله سر دادند و بي ادعا و مشتاقانه براي حفظ آرمان­هاي امام، انقلاب و حيثيت ملت سربلند ايران اسلامي سر از پا نشناختند و خالصانه به مذبح عشق رفتند.

      افلاکيان خاک نشيني که شقايق­هاي سرخ و درخشان آسمان انسانيت و آزاده­ گي شدند و عالم را با وعده الهي معامله کردند: «وَ لاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُواْ فِي سَبِيلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاء عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ». خوشا به حال آنان که در  کاروان نور، سر و جان را فداي سالار خود، حضرت سيد الشهداء (ع) کردند و به ياران با وفايش پيوستند.

      حضور پرشور و گسترده اقشار مختلف مردم شريف استان ايلام از زن، مرد، پير و جوان و همچنين اساتيد، کارکنان و دانشجويان دانشگاههاي سراسر استان در مراسم تجليل از مقام شامخ شهدا و تشييع پيکرهاي پاک و مطهر شهداي گمنام، حماسه­ اي پر شکوه و به يادماندني را رقم زد و حماسه آفريني ، مقاومت و جانفشاني ملت سربلند ايران اسلامي را در دوران پر افتخار دفاع مقدس زنده ساخت.

      اينک اينجانب به عنوان خدمتگزار کوچک مردم متدين و خداجوي ايلام وظيفه خود مي­دانم صميمانه از حضور پرشور و بي­ نظير تمامي اقشار مردم خصوصاً خانواده­هاي معظم شهدا و ايثارگران، آزادگان سرافراز، روحانيت معزز، فرهنگيان، دانش آموزان، کارمندان، بازاريان و کسبه، دانشگاهيان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، نيرو­هاي نظامي و انتظامي، مديران سازمانها و ادارات و به خصوص مديران ، اساتيد، کارکنان و دانشجويان دانشگاه ايلام که در مراسم استقبال و تشييع پيکر مطهر شهدا در روز 29 آذر ماه موجب خلق صحنه­ هاي زيباي عشق به شهدا و انقلاب شدند، تقدير و تشکر نمايم. خداوند همگان را توفيق خدمت خالصانه به نظام مقدس اسلامي در سايه سار ولايت، عنايت فرمايد تا فرداي قيامت شرمنده شهيدان سرافرازمان نباشيم.

دکتر طاهر علي محمدي

رييس دانشگاه

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها