فرمانده پایگاه مقاومت اداری دانشگاه: در مواجه با توطئه­ها و دشمنیهای استکبار حفظ وحدت و تبعیت از ولایت فقیه، رمز عبور از بحرانها و پیروزی ماست.

خانه خبرها

آقاي شهاب ناصري فرمانده پايگاه مقاومت اداري دانشگاه با اشاره به فرارسيدن روز نهم ديماه، روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت گفت: انقلاب اسلامي حاصل مبارزات طولاني ملت بزرگ ايران و علما و روحانيون در مبارزه با استبداد و استعمار است که از آغاز تاکنون با انواع و اقسام توطئه­ها ودشمنيها مواجه بوده است و در اين راستا ترور، کودتا، جنگ تحميلي، تهاجم فرهنگي، شبيخون فرهنگ، جنگ نرم، تحريم و تهديد نظامي از جمله برنامه­هاي اجرا شده دشمن عليه انقلاب اسلامي بوده است.

و در ادامه  همين دشمنيها بعد از برنامه­ريزي بلند مدت و با استفاده از تمام امکانات عوامل داخلي و با حمايت وسيع کشورهاي غربي فتنه پيچيده و مرموز سال 88 بعد از انتخابات رياست جمهوري که توده هاي مختلف مردم در آن شرکت داشتند،  طراحي و اجرا گرديد و اصلي­ترين مباني اعتقادي مردم مورد هجوم قرار گرفت.

آقاي ناصري افزود: متأسفانه در اين ماجرا  افراد زيادي گول خوردند و در زمين دشمن بازي کردند، اما با لطف و عنايت خداوند متعال و رهبري مدبرانه و عالمانه امام خامنه­اي (مدظله العالي) اين فتنه مرموز در نهايت با حضور ميليوني توده­هاي مختلف مردم ايران اسلامي در حماسه نهم ديماه  و حمايت همه جانبه آنها از رهبري و نظام با شکست مواجه شد و تمام آرزوها و اميال دشمنان ناکام ماند و جمهوري اسلامي با رهبري الهي امام خامنه­اي (مدظله العالي) از اين بحران عبور کرد.

آقاي ناصري تاکيد کرد: براي مقابله با توطئه­ها و نقشه­هاي دشمن حفظ اتحاد و تبعيت از ولايت فقيه رمز پيروزي ماست و تمام اقشار مردم و علي الخصوص  بسيجيان بايد به اين موضوع توجه جدي داشته با شند.

آقاي ناصري در پايان از تمام مسئولين دانشگاه، اعضاي هيات علمي، کارکنان و دانشجويان خواست در برنامه­هايي که در سالروز اين روز بياد ماندني برگزار مي­شود شرکت نمايند و با آرمانهاي امام راحل و مقام معظم رهبري تجديد عهد نمايند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها