بیست و یکمین سمینار شیمی آلی ایران در دانشگاه ایلام برگزار می شود

خانه خبرها

به گزارش «خبرنگار روابط عمومي»؛ دانشگاه ايلام  در راستاي ارتقاء سطح علمي پژوهشگران کشوروايجاد محيط مناسب جهت هم انديشي علمي ،با هدف تبادل پ‍‍ژوهش هاي متخصصين و پژوهشگران، بيست و يکمين سمينار شيمي آلي ايران را با حضور اساتيد، پژوهشگران و علاقمندان اين رشته در تاريخ 22 الي 24 اسفند 1392 برگزار مي‌نمايد. لذا از اعضاي محترم هيأت علمي دانشگاه‌ها، محققين مراکز پژوهشي و صنعتي کشور و دانشجويان تحصيلات تکميلي دانشگاه ها براي شرکت در اين سمينار صميمانه دعوت به عمل مي‌آيد. درضمن به اطلاع مي رساند که بيست و يکمين سمينار شيمي آلي ايران  مورد تاييد ستاد نانو براي دريافت حمايت تشويقي پايان‌نامه‌هاي مرتبط با فناوري نانو در سال 1392 اعلام ‏شده است.

در زمان برگزاري سمينار، ارائه کارت دانشجويي براي دانشجويان الزامي است.


براي دريافت حمايت هاي تشويقي ستاد نانو، شرکت در يکي از کارگاه هاي سمينار الزامي است.

محور هاي سمينار:
سنتز ترکيبات آلي
طيف سنجي آلي
کاتاليست ها
صنايع شيمي آلي و پليمر
صنايع شيمي آلي و داروئي
شيمي فضائي
شيمي آلي و محيط زيست
طراحي و مدل سازي مولکولي
مواد پر انرژي و مقوله هاي دفاعي
بيوشيمي، بيوتکنولوژي، فيتوشيمي
نانو شيمي و کاربرد آن در صنعت

سموم و آفت کشها

کاربرد کاتاليست ها و فناوري هاي نوين در صنايع گاز و پتروشيمي

شيمي سبز و محيط زيست

سونوشيمي
الکتروسنتز

خانم دکتر حجامي دبير برگزاري همايش گفت: با توجه به اهميت اين همايش ملي و استقبال خوب چهره هاي برجسته علمي کشور در زمينه شيمي، دانشجويان تحصيلات تکميلي دانشگاه هاي سراسر کشور و همچنين پژوهشگران فرهيخته در بخش صنايع؛ اميدواريم نهادهاو سازمان­ها همکاري هاي لازم را در خصوص بهتر برگزار شدن اين سمينار داشته باشند. چرا که اين همايش جلوه اي از شهر و استان ايلام را به شرکت کنندگان در بيست و يکمين سمينار شيمي آلي ايران ارائه مي نمايد.

وي افزود: بيش از 650 مقاله به دبيرخانه ارسال شده که ازبين آنها پس از داوري كه در محل انجمن علمي شيمي ايران و توسط 22 داورانجام گرفت610مقاله از سراسر کشور پذيرفته شدند و تعداد 17 نفر سخنران جهت ايراد سخنراني در سمينار معرفي گرديدند.

ايشان در پايان از اساتيد گروه شيمي دانشگاه ايلام که بواسطه رايزني هاي به عمل آمده توانستند مجوز برگزاري اين سمينار را دريافت نمايند و ازهيچ گونه تلاشي دريغ نکردند، تقدير و تشکر نمود.

جهت کسب اطلاعات بيشتر بر روي تصوير زير کليک نماييد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها