دکتر علی محمدی در مراسم تدفین دو شهید گمنام: شما گلهای بهشتی، دانشگاه را به قدمگاه امام عصر(عج)تبدیل کردید.

خانه خبرها

 دکتر علي محمدي در مراسم تدفين دو شهيد گمنام: شما گلهاي بهشتي، دانشگاه را به قدمگاه امام عصر(عج)تبديل کرديد.

مراسم خاکسپاري  پيکر دو شهيد گمنام دفاع مقدس صبح امروز با حضور گسترده مسئولان استان، گروه هاي مختلف مردم، رئيس دانشگاه، مسول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري، اساتيد، کارکنان و دانشجويان  در محوطه مسجد دانشگاه انجام گرفت.

در اين مراسم  دکتر علي محمدي رئيس دانشگاه در سخنان کوتاهي بيان داشت: به برکت وجود اين دو شهيد گمنام از اين به بعد دانشگاه ايلام قدمگاه امام عصر(عج)  خواهد بود.

رئيس دانشگاه پيام حضور شهداء در دانشگاه را گذشتن از خود و کار کردن براي رضاي خدا عنوان کرد و گفت: بايد با تأسي از شهيدان بدون توقع و بدون نام و نشان و با حداکثر توان کار کرد.

دکتر علي محمدي وظيفه دانشگاه­ها و مراکز آموزش عالي در سطح کشور در اين زمينه را سنگين و مهم دانست و اظهار داشت: به علت ماهيت ديني و ظلم ستيز انقلاب اسلامي؛ دشمني هاي استکبار جهاني با ملت ايران هنوز پايان نيافته است و امروز ما با يک جنگ اقتصادي تمام عيار روبرو هستيم و در اين بين کساني که افتخار حضور در دانشگاهها را دارند وظيفه ­اي خطير در اين جنگ اقتصادي برعهده دارند و اگر با تبعيت از رهبري  و تاسي از شهدا با برنامه ريزي صحيح، کار و تلاش مستمر و خالصانه داشته باشند، قطعاً در اعتلاي جمهوري اسلامي موفق مي­شوند و   بدين لحاظ شرمنده شهدا نخواهيم بود.

رئيس دانشگاه در پايان از همراهي و زحمات تمامي کساني که موجبات تدفين اين دو شهيد والا مقام را در دانشگاه فراهم آوردند؛ بويژه گروه معراج وتفحص شهدا و مخصوصاً سردار باقرزاده و نيز بنياد حفظ آثر ونشر ارزشهاي دفاع مقدس استان و شخص سر هنگ منتظري   تقدير و تشکر کرد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها