فرمانده پایگاه مقاومت اداری دانشگاه: حضور خالصانه رزمندگان اسلام در دفاع مقدس تمام نقشه های دشمنان را ناکام گذاشت/ حضور در مراسم خاکسپاری دو شهید گمنام تجدید عهد با آرمانهای شهدای معزز است.

خانه خبرها

آقاي شهاب ناصري فرمانده پايگاه مقاومت اداري دانشگاه   در گفتگو با خبرنگار روابط عمومي با اشاره به تشيع و خاکسپاري دو شهيد گمنام در دانشگاه در روز چهارشنبه بيان داشت: زماني که استکبار جهاني و تمام  ايادي  منطقه­ايش جنگ نابرابر هشت ساله را  بر جمهوري اسلامي تحميل کردند، رزمندگان اسلام با رهبري الهي حضرت امام خميني (ره) و با کمترين امکاناتي به صورت گسترده و خالصانه در جبهه­ها حضور يافتند و صحنه­هايي را به وجود آوردند که باعث بهت و حيرت دشمنان شد و تمام نقشه­ها آنان را ناکام گذاشت.

براي همين ياد و خاطره آن سبکبالان عاشق که يادآور شجاعت، ايثار و اخلاص مي­باشند، هميشه براي مردم جامعه ما و علي الخصوص دانشجويان بايد  زنده بماند.

آقاي ناصري تاکيد کرد: بعد از دو سال با تلاش و پي­گيريهاي دکتر علي­محمدي رييس دانشگاه، در نهايت با خاکسپاري دو شهيد گمنام در دانشگاه ايلام موافقت به عمل آمد،  و در نهايت خواسته  و آرزوي ديرينه دانشجويان تحقيق يافت.

آقاي ناصري در پايان از  اعضاي هيات علمي،  دانشجويان و  علي الخصوص کارکنان درخواست کرد  که به صورت گسترده در مراسم تشيع و خاکسپاري اين دو شهيد معزز که روز چهارشنبه 29/9/91 همزمان با سالروز شهادت حضرت رقيه(س) برگزار مي­شود شرکت نمايندو با آرمانهاي امام شهداء  حضرت امام خميني(ره) و شهداي گرانقدر تجديد عهد نمايند.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها