مقام معظم رهبری:احساس عقب ماندگی دشمنان در رویارویی با امواج بیداری اسلامی، علت دست زدن به جنایاتی همچون اهانت به خاتم پیامبران/ خورشید اسلام تابناکتر از همیشه خواهد درخشید

خانه خبرها

حضرت آيت الله خامنه اي فرمانده معظم کل قوا صبح امروز (دوشنبه) در مراسم دانش آموختگي، تحليف و اعطاي سردوشي دانشجويان دانشگاههاي افسري ارتش جمهوري اسلامي ايران با اشاره به جنايت اهانت به چهره منور خاتم پيامبران، حضرت محمد مصطفي (ص) تأکيد کردند: ملتها با شناخت سياستهاي اسلام ستيزانه استکباري و صهيونيستي، انگشت اتهام خود را به سمت امريکا و برخي کشورهاي اروپايي گرفته اند و سردمداران اين کشورها بايد با جلوگيري از اينگونه اقدامات جنون آميز، عملاً ثابت کنند که در اين جرم و جنايت بزرگ، شريک نيستند.

رهبر انقلاب اسلامي، با يادآوري احساس عقب ماندگي دشمنان اسلام در "رويارويي با ملت بزرگ ايران و حرکت جوشان و خروشان بيداري اسلامي "افزودند: اين مسئله باعث شده است که دشمنان امت اسلامي به کارهاي ديوانه واري همچون حادثه اخير دست بزنند.

ايشان، اين حادثه را از جمله عبرتهاي ماندگار تاريخ دانستند و خاطرنشان کردند: سردمداران نظامهاي استکباري، در حاليکه از محکوم کردن اين جنايت خودداري مي کنند و وظايف خود را در مقابله با اين جرم بزرگ انجام نمي دهند، ادعا مي کنند در اين حادثه دخيل نبوده اند.

رهبر انقلاب افزودند: البته ما اصراري نداريم دست داشتن آنها را در اين جنايت اثبات کنيم اما شيوه هاي سياستمداران امريکا و برخي اروپاييها، آنان را در افکار عمومي ملتها، مقصر کرده است و آنها بايد نه با زبان، بلکه با عمل، خود را از اين جرم سنگين تبرئه کنند.

ايشان با يادآوري انگيزه هاي ضداسلامي در دستگاههاي استکباري افزودند: به علت همين انگيزه هاست که مستکبران جلوي اهانت به اسلام و مقدسات را نگرفته اند و نخواهند گرفت.حضرت آيت الله خامنه اي در اثبات دروغ بودن سخنان مقامات امريکايي و غربي مبني بر «متعارض بودن جلوگيري از اهانت به اسلام با آزادي بيان»، چند واقعيت را مبناي استدلال قرار دادند.وجود خطوط قرمز مشخص در غرب براي جلوگيري از هرگونه تعرض به اصول استکباري از جمله اين واقعيت ها بود.

رهبر انقلاب اين پرسش را مطرح کردند که آيا کسي باور مي کند در کشورهايي که با شدت و خشونت تمام، جلوي تعرض به اصول استکباري گرفته مي شود جلوگيري از اهانت به مقدسات شريف اسلام، مخالفت با آزادي بيان باشد؟

ايشان خاطرنشان کردند: در بسياري از کشورهاي غربي، کسي جرئت نمي کند واقعه مجهول الحال هولوکاست را زير سؤال ببرد و يا در مورد سياستهاي زشت اخلاقي استکبار از جمله همجنس بازي مطلبي منتشر کند، چگونه است که در اين مواقع، آزادي بيان محلي از اعراب ندارد اما اهانت به اسلام ومقدسات اسلام تحت عنوان دروغين آزادي بيان، آزاد است؟

رهبر انقلاب اسلامي امريکاييها را ديکتاتورپرور ناميدند و با اشاره به حمايتهاي بيدريغ و دهها ساله امريکا از حسني مبارک ديکتاتور مصر، محمدرضا پهلوي ديکتاتور ايران و ديکتاتورهاي فعلي منطقه افزودند: با اين کارنامه سياه، امريکايي ها چگونه ادعاي دمکراسي خواهي و حمايت از آزادي سر مي دهند؟

حضرت آيت الله خامنه اي، تظاهرات اعتراض آميز ملتها به سمت مراکز سياسي- اجتماعي امريکا در کشورهاي مختلف را نشانه تنفر عميق آنها از سياستهاي استکباري و صهيونيستي خواندند و خاطرنشان کردند: دلهاي ملتها از امريکا پر است به همين علت هنگامي که مثل حادثه اخير، موردي و منفذي پيدا مي شود، اين خشم و نفرت بروز عمومي مي يابد.ايشان در پايان اين بخش از سخنانشان تأکيد کردند: بدون شک، خورشيد اسلام در رويارويي مستکبران با اين دين الهي، تابناکتر از هميشه خواهد درخشيد و پيروزي از آن امت اسلامي خواهد بود.

فرمانده کل قوا در سخنان خود در مراسم دانش آموختگي، تحليف و اعطاي سردوشي دانشجويان دانشگاههاي افسري ارتش جمهوري اسلامي ايران، همچنين حضور در نيروهاي مسلح از جمله ارتش را راهي نوراني و پرافتخار برشمردند و افزودند: جوانان عزيزي که با «انگيزه و عشق و بصيرت»،  وارد اين ميدان مي شوند، «ستايش ملت، سربلندي دنيوي و اجر الهي» را نصيب خود مي سازند.

ايشان، ايران امروز را درياي موّاجي از «عشق به پيشرفت و ميل به تحرک و ابتکار و نوآوري» دانستند و خاطرنشان کردند: هرچه مي گذرد، اهميت و ارزش تاريخي تلاش در بناي جمهوري اسلامي و استحکام بخشيدن به اين بنا بيشتر آشکار مي شود که در اين زمينه، نيروهاي مسلح، وظايفي بزرگ بر عهده دارند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها