رشنوادی کارشناس حقوقی دانشگاه: دفتر حقوقی در سال جاری، صد در صد پرونده های خویش را با موفقیت به پایان رسانده است

خانه خبرها

آقاي محمدرضارشنوادي کارشناس حقوقي دانشگاه درگفتگو با خبرنگار روابط عمومي درباره عملکرد دفترحقوقي درسال جاري گفت:دفتر حقوقي در سال 90، صد در صد پرونده هاي خويش را با موفقيت به پايان رسانده است که اهم آنها را مي توان به آراء زير خلاصه نمود:

1- بامراجعات وپي گيريهايمداوم،دادگاه تجديدنظر راي خود رادرمورد  ضلع شمال غربي زمين محوطه دانشگاه به نفع دانشگاه صادر نمود  اين درحالي بود که اين زمين ساليان متمادي دردست بعضي افراد بود که بدون سند ومدرک وبطور غيرقانوني ازاين زمين استفاده مي نمودند.

2- دادگاه بدوي درمورد متجاوزين به ضلع جنوب شرقي دانشگاه  اقدام به صدوررأي به نفع دانشگاه نمود که در اين رأي علاوه بر عودت تمام اراضي متصرفي، مبلغ 000/000/100 ريال نيز از اين متجاوزين به عنوان تصرف غيرقانوني اخذ شد.

3- در خصوص مزرعه آموزشي مهران در2مورد پرونده تحت بررسي ، رأي به نفع دانشگاه صادرگرديد. که  ازلحاظ مالي جمعاً مبلغ 000/000/260 ريال به سود دانشگاه رأي صادر شد.

4-پي گيري مداوم پرونده سرقت در دانشگاه که در 2 فقره سرقت 3 نفرنيز دستگير شده بودند که سارقين به حبسهاي طولاني مدت محکوم گرديدند.

5- در خصوص پرونده هاي جعل مدارک آموزشي تمامي پرونده هاي تحت پي گيري به سود دانشگاه مختومه گرديده اند.

6- در خصوص دعاوي مطروحه در ديوان عدالت اداري 2 پرونده در سال 90 مطرح بودکه در هر 2 مورد رأي به سود دانشگاه صادر گرديده است.

7- در خصوص دعاوي صورت گرفته در دانشگاه از جمله مزاحميني که در حريم دانشگاه اقدام به اخلال در نظم دانشگاه نموده بودنداموربصورت منظم  پي گيري شدوازجمله 2 پرونده مجزا هر دو محکوم گرديده و ملزم به پرداخت غرامت در حق صندوق دولت شدند.

9- در سال جاري دفتر حقوقي  دانشگاه اين افتخار را دارد که به همکاران عزيز اعم ازاعضاي محترم هيات علمي و کارکنان خدمات حقوقي ارائه نمايد که اين موارد بالغ بر 20 مورد بوده که انشاءا... با اين اقدامات گره کوچکي از کار همکاران باز شده باشد.

10- در خصوص بزرگترين پرونده دانشگاه (زمين دانشگاه) نيزبا نظارت مستقيم دکتر علي محمدي رئيس  دانشگاه اقدامات ورايزنيهاي خوبي انجام گرفته است که اميد مي رود تا پايان سالجاري اين پرونده کلان که يکي از معضلات بزرگ استان مي باشد بعد از حدود 30 سال مختومه گردد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها